SogG Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Har for noen uker tilbake fått en hvit, ganske stor, "flekk" på kinnet og over ene øyenbrynet. av sminke bruker jeg bb-cream, conciler, pudder og mascara. har prøvd å ha consiler over di hvite områdene før jeg tar puddret på men det hjelper ikke. Så nå trenger jeg tips til hvordan jeg kan jevne det ut med resten av huden?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Har du riktig farge på consealeren? En consealer som dekker røde flekker, dekker ikke nødvendigvis mørke flekker under øynene, en som dekker mørke flekker dekker ikke nødvendigvis pigmentflekker Vet ikke om du vle mye klokere av det.. Anonym poster: 73d9a649dcd5872dbf80aca03d822a67
SogG Skrevet 9. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2013 Har du riktig farge på consealeren? En consealer som dekker røde flekker, dekker ikke nødvendigvis mørke flekker under øynene, en som dekker mørke flekker dekker ikke nødvendigvis pigmentflekker Vet ikke om du vle mye klokere av det.. Anonym poster: 73d9a649dcd5872dbf80aca03d822a67 Tror jeg ble litt klokere av det;) Skal ta å høre med en butikk om di har en som jeg kan bruke på flekkene. Den jeg har nå bruker jeg til mørke ringer under øynene så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå