Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #1 Skrevet 9. april 2013 Ja da ble det ikke vellykket vendingsforsøk i dag, skal prøve et nytt om 2 dager. Om ikke har jeg fått innvilget keisersnitt. Noen tips for hva jeg kan gjre for å få henne til å snu seg? OG hva er greit å forberedes seg på ved keisersnitt? Tenker på før og etter Anonym poster: a7bd198611f33a2abf6d449250062c8c
annesmil Skrevet 9. april 2013 #2 Skrevet 9. april 2013 Jeg skrev dette til ei annen her inne for noen dager siden, så kopierte mitt eget innlegg og limte det inn her. Hvor langt er du på vei? Min første lå med rompa ned, legen ville hele tiden vente og se og trodde nok at han skulle snu seg. Men, det gjorde han ikke å da var det gått for lang tid, så han kunne ikke bli snudd på sykehuset heller... Jeg hadde bekken problemer og gikk til fysioterapi, jeg "klaga" litt til henne og hun gav meg ett tips. Hun lovte ingen ting, men hadde før vært med på at det virka. Jeg skulle ligge i bro i 10 minutter!! Og det er ikke lett etter par uker før termin, men sammen med mannen min fikk jeg det til. Han løfte meg opp i bro posisjon, å la masse dyner og puter under ryggen min slik at jeg skulle klare å holde posisjonen i 10 min. Jeg kjente ingenting, men 2 dager etter på var jeg på kontroll å da hadde han snudd seg! : ) Om det var tilfeldig eller ikke, hva vet jeg. Men, uansett hvert ett forsøk!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Ja den husker jeg. Me pga skade i ryggen kanjeg ikke ligge i bro. Men fikk en stilling jeg skal prøve ut da. Er 37 uker nå og begynt å feste seg allerede . Anonym poster: a7bd198611f33a2abf6d449250062c8c
annesmil Skrevet 9. april 2013 #4 Skrevet 9. april 2013 Så bra at du har fått ett alternativ da, å om det ikke skulle gå. Så er du jo i de beste hender ang keisersnitt! Uansett lykke til, det kommer til å gå så bra at, ungen kommer ut uansett på den ene eller andre måte ; )
Caprica Skrevet 9. april 2013 #5 Skrevet 9. april 2013 På alle fire med hodet lavt. Gulvskrubbing feks. Funket ikke for min del, men det var tipset jeg fikk på poliklinikken
Caprica Skrevet 9. april 2013 #6 Skrevet 9. april 2013 Min datter på 3 mnd nå lå i seteleie fra uke 29 (før det i tverr/skråleie), snudde seg aldri. Var inne for vendingsforsøk, men legene tok ikke sjansen pga tidligere morkakeløsning samt gikk på blodfortynnende. Fikk ks tre dager før termin. Gikk veldig fint alt sammen! Personlig hadde jg sagt stopp etter ett vendingsforsøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå