Gå til innhold

Mannen begynte på ny jobb i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har brukt lang tid på å finne seg en fast jobb. Så var han på intervju forrige uke og fikk jobb og begynte ordentlig der i dag. Dette er da ett firma hvor han jobber fra 6-22 fire dager i uka. Nå er han i Oslo så han må sove og være der helt til torsdag eller fredag. Ellers blir han ofte borte fra søndag kveld til torsdag.

Er utrolig glad for at han har fått jobb men kommer til å savne han så utrolig mye, blir rart å være så mange dager alene med dattera våres pluss at vi venter ei til i mai. Bare gruer meg hvis ting begynner å skal skje på natta når han er borte å jobber. Men gitt klar beskjed om at han får se å komme seg til sykehuset når det skjer, hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for noe. Heldigvis har jeg familien hans i nærheten som er til god hjelp, men kommer til å bli tøft med to små alene i begynnelsen. Men forhåpentligvis så er det bare en vanesak hele den greia her. Får bare se om han trives med å jobbe så lange dager.

Men er aller mest nervøs og gruer meg hvis ting skjer og han ikke er hjemme.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordelen med jobben hans er jo også at det blir ekstra hyggelig når han er hjemme... Du får bare passe på å prikke inn fødselen en lørdagskveld når han ikke jobber ;)

Når den nye kommer må du være flink å be om hjelp fra venner og familie.

Heldigvis er det jo stort sett bare mat og søvn den første tiden. Og som du sier, det blir fort en vanesak og hanskes med to på en gang.

Lykke til til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...