Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- ser de skal starte prøve prosjekt i min kommune fra høsten, bhg skal være åpen til 22.30 helt fantastisk for de som trenger det, men hvordan skal de gjøre det med rutinene til barna og slikt, det er en bhg for barn mellom 1 og 5 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må det føres inn nye rutiner til de barna det gjelder. Noen ganger må de legges i barnehagen og bæres ut på kveldstid vil jeg tro. Hadde gått helt fint med mine. Skolebarnet i hus er jo verre, hun hadde ikke lagt seg til. Og det er jo et prosjekt med prøvetid så man finner jo ut om det kan fungere. Spennede.

Skrevet

De fleste barn overlever fint at ikke hver dag er lik. Vil tro st man kan finne rutiner som fungerer også for kveldsbarna i barnehagen.

Jeg bor i utlandet og barnehage koster en formue, så man bruker den så lite som mulig. Noen barn er da vekselsvis på formiddagen eller ettermiddagen der. Man finner sig eget system.

Ideellt sett er vel barna i barnehhagen kun 5 timer og tidlig på dagen, mevi har ikke alle ideelle liv...

Anonym poster: 8994a0369aa329a3ae31228caea2d350

Skrevet

Men det jeg tenker er jo at barn blir jo naturlig trøtt i 19-20 iden og da legger de seg i bhg, men så blir de hentet og våkner så er det inn i bil eventuelt vogn, hjem og inn i hus, mye forstyrrelse midt i den naturlige søvnfasen, håper de får det til og fungere for det er mange som trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...