Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Vi har lånt bort alt babyutstyret vårt til nær familie. Det var så og si nytt da de fikk det, så ikke brukt ut engang. Nå har jg bedt om å få det tilbake fordi jeg har fått ny baby. Fikk da beskjed om at noe av det er ødelagt. Burde de kjøpe nytt? Eller er det vårt ansvar siden vi låne bort? De tilbydde seg og erstatte, men mannen sa at de ikke behøvde før jeg rakk og svare....de har hatt tingene ca 6mnd. Hva ville dere gjort? Syns at er gansk synd med dyre ting som vi har tatt så godt vare på selv. Anonym poster: 56f4fa5a17eb5d9ebc6cd7593aa2ea2b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 De tilbudte seg å erstatte det. Dere, via mannen, takket nei. Sak avsluttet. Anonym poster: bbfd8a95212a88bf6d7b737641c4dda5
stratosku Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Jeg ville nok gitt beskjed om at de skulle kjøpe nytt, siden dem selv tilbydde seg å gjøre det. Det skulle faktisk bare mangle, slik jeg ser det. Skjønner du synes det er kjipt, for det er neimen ikke billig om man skal kjøpe alt nytt hver gang. en ting er å låne bort, en annen ting er å gi bort.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Enig med anonym over her, de tilbydte erstatning men han sa nei. Da kan ikke du komme og kreve det likevel. Case closed Anonym poster: 84eafcabf0f25e1697f50854b82c216a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå