Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal/bør man rake hagen når snøen er borte? Jeg og mannen er nemlig uenig, Jeg mener at man skal bruke jernrive over plenen for å dra opp dødt grass og mose mens han mener at da ødelegger man grasset.

Hva skal jeg plante i potter på verandaen i år? Tenkte jeg skulle kjøpe en eller to svæææære potter som skal stå enten på verandaen eller i oppkjørselen.

Kommer med flere spørsmål etterhvert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, det går helt fint å la vær. Men driver man f.eks golfbane så fjerner man dødt for å sørge for luft og hurtigere grønn plen ja (hilsen eks greenkeeper med lat hage som lar vær).

Bestemme deg for hvor du skal ha pottene først! Antar ulike solforhold på verandaen og i oppkjørsel?...

Hvis man ikke spør, får man ikke svar! ...og med disse visdomsord, god natt :)

Skrevet

Litt mer sol på verandaen enn i oppkjørselen, men siden oppkjørselen er på nedsiden av verandaen så kan jeg plassere potter sånn at de har sol nesten hele dagen eller bare halve dagen.

Lurte litt på og ha noen halvstore potter med tomater og diverse annet grønt og så en stor med blomster, og kanskje heller endelig plante noe i det ubrukelige blomsterbedet vi har

Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal prøve meg på urter. Vi tar det litt forsiktig med ting jeg har prøvd meg på før da jeg bodde i en liten leilighet med overfylt veranda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...