Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Noen som har gått til kiropraktor på en av klinikkene og har anbefalinger å komme med? Bekkenlåsning... Anonym poster: 463ecc74a176ad92cb51bfc083492144
Gjest Anybody Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Gikk til kiropraktor der som ungdom. Veldig flinke folk der altså! Jeg fikk kuen lov til å få noen få behandlinger fordi jeg har så skjør nakke. Så ikke mye hjelp å få hos meg, for jeg ble værre etter behandlingene og fikk kronisk migrene. Ironisk siden ejg gikk der for å bli kvitt migrenen. Men det tror jeg har mer med min skjøre nakke å gjøre enn de som jobber der. De var flinke og hyggelige! =)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Takk! Trist å høre om nakken din da:-o Noen flere med erfaring? Anonym poster: fb93d1dabfd0fb57849fba363583b1dc
Linda_S Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Har bare vært der med baby, men kiropraktoren var veldig flink og grundig. Lett å snakke med og:) Hyggelige folk i resepsjonen og på telefon og.. Ville brukt dem igjen:-)
LoveDove Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Har ikke gått til kiropraktor nei, men har vært hos fysioterapeut der. Jeg var storfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå