Gå til innhold

"Klinikk for alle" Oslo


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått til kiropraktor på en av klinikkene og har anbefalinger å komme med? Bekkenlåsning...

 

Anonym poster: 463ecc74a176ad92cb51bfc083492144

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Gikk til kiropraktor der som ungdom. Veldig flinke folk der altså! Jeg fikk kuen lov til å få noen få behandlinger fordi jeg har så skjør nakke. Så ikke mye hjelp å få hos meg, for jeg ble værre etter behandlingene og fikk kronisk migrene. Ironisk siden ejg gikk der for å bli kvitt migrenen. Men det tror jeg har mer med min skjøre nakke å gjøre enn de som jobber der. De var flinke og hyggelige!

 

=)

Skrevet

Takk! Trist å høre om nakken din da:-o

 

Noen flere med erfaring?

 

 

 

Anonym poster: fb93d1dabfd0fb57849fba363583b1dc

Skrevet

Har bare vært der med baby, men kiropraktoren var veldig flink og grundig. Lett å snakke med og:) Hyggelige folk i resepsjonen og på telefon og.. Ville brukt dem igjen:-)

Skrevet

Har ikke gått til kiropraktor nei, men har vært hos fysioterapeut der. Jeg var storfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...