Gå til innhold

Er du i kontakt med G-punktet ditt?

Anbefalte innlegg

Gjest overlord
Skrevet

Det er ikke altså ikke jeg. Men etter å ha hørt en venninne skryte over fabelaktige G-punktsorgasmer er jeg altså klar for å stifte bekjentskap.

Forslag til fremgangsmåte? Best å prøve på egenhånd eller involvere mannen fra starten av?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anybody
Skrevet

Tja si det du. Jeg er i kontakt med mitt. Men jeg bukte litt tid på å finne det. Nå er mannen mye involvert.

Stillinger som fungeer best (på meg) er om jeg er på topp eller på alle 4, eller bena rett opp.

Prøv litt selv og si til mannen at dere nå er på skattejakt sammen og la han prøve seg frem han også :)

Ha ikke mange råd, for er så ulikt fra kvinne til kvinne... Noen er veldig følsomme og finner det lett, andre er det vanskeligere for og noen aldri...

Skrevet

Nope... Her er det full sats på klitoris...

Anonym poster: 63d9ff00f1443daabefdc2cbf04f5a9f

Skrevet

Mannen er stadig i kontakt med det ;)

Jeg må innrømme at jeg synes det er litt vanskelig å få til selv, mest fordi det er slitsomt å komme til selv, synes jeg.

Mannen får godt tak på det når han fingrer meg med press av fingrene mot fremsiden av magen. Det er fantastisk godt, spesielt når jeg står av en eller annen grunn. Da sliter jeg med å greie å stå på beina ;) ....men likevel er min kropp laget slik at den har vanskelig for å få orgasme når jeg står, så der tror jeg at jeg måtte hatt en vibrator på klitoris i tillegg for at det skulle trigge g-orgasmen.

Ellers så treffer han også ganske godt på g-punktet om han kommer inn i meg bakfra. Varier litt ift ulike stillinger bakfra, doggy eller f.eks at du ligger på magen med en liten pute under bekkenet. En mellomting mellom doggy og at du nesten ligger på magen mens mannen kommer ganske rett ned på deg er også fin for å treffe g-punktet.

Jeg er ikke en person som lager mye lyder, men når han treffer der høres også jeg.... ;)

Jeg ville definitivt ha involvert mannen siden jeg synes det er vanskeligere å treffe godt selv.

Lykke til i g-jakten ;)

Anonym poster: 4905726fb63298256c8cb08de2bab0f0

Skrevet

Niks, føler som om jeg skal tisse på meg hver gang det er action på det :P

Skrevet

Niks, føler som om jeg skal tisse på meg hver gang det er action på det tongue.png

Det er jo da du skal fortsette... for da er det rett før du spruter ;)

Skrevet

Nei, men mannen min har god kontakt med det flere ganger i uken

Anonym poster: 265ed9afea747c84ca4c02e57fc5b702

Skrevet

Niks, føler som om jeg skal tisse på meg hver gang det er action på det tongue.png

Det er jo da du skal fortsette... for da er det rett før du spruter ;)

Jeg later som om jeg ikke leste det :P

Skrevet

Hvordan får man kontakt med den? Tror ikke jeg har den, har aldri kjent den eller hatt kontakt med den.

Anonym poster: 4e0bb579ad61d528070370a5a2024125

Skrevet

Det er ikke altså ikke jeg. Men etter å ha hørt en venninne skryte over fabelaktige G-punktsorgasmer er jeg altså klar for å stifte bekjentskap.

Forslag til fremgangsmåte? Best å prøve på egenhånd eller involvere mannen fra starten av?

Jeg fant mitt for et par år siden. Det vil si det ble funnet av en amerikansk politimann.

:) Anbefaler deg å finne ditt!

Anonym poster: d7e90f2f56a1a5ee8757d28663637853

Gjest overlord
Skrevet

Kan alle i teorien få orgasme bare ved berøring av G-punkt?

(Liker en teoretisk tilnærming til ting)

Skrevet

Jeg har lest motstridende forskning på dette området :P Noen sier at alle har et g-punkt, mens andre sier at ikke alle får orgasme på g-punktet. Om det fortsatt er mulig for dem vet jeg ikke, men noen kommer vel seg bare så langt.

Fant en video for deg, lol :P

http://www.youtube.com/watch?v=UvNSHVopA-U

Skrevet

Generelt så sies det vel at ikke alle kan få rene vaginale orgasmer, så det er jeg ikke sikker på.

For min egen del så vet jeg at mitt g-punkt godt kan berøres på en måte uten at det gir meg noe ekstra. Men hvis det gjøres med riktig teknikk for meg, med riktig vinkel og kraft og tempo så er det utrolig bra :)

Skrevet

Det vil jeg tro, men jeg tipper at plasseringen varierer noe fra kvinne til kvinne og at man i enkelte tilfeller må lete litt. Lurer også litt på om det kanskje blir mer ... eh ... følsomt jo mer oppmerksomhet det får :)
Skrevet

Der er jeg helt enig med deg, men har og hørt at man da bare skal fortsette. Men inni meg skriker det; Neeeeeei, jeg tisser på meg/deg!! hahaha...

Hvordan kommer man over det da?

Anonym poster: 91a527329ced2e369878473e11441fe0

Skrevet

Der er jeg helt enig med deg, men har og hørt at man da bare skal fortsette. Men inni meg skriker det; Neeeeeei, jeg tisser på meg/deg!! hahaha...

Hvordan kommer man over det da?

Anonym poster: 91a527329ced2e369878473e11441fe0

Haha. Minnet meg om mine første orgasmer. Kjøpte meg en vibrator for 14-15 år siden, siden jeg aldri hadde vært i nærheten av å få orgasme. Var singel, og testen den flittig på studenthybelen. Har aldri hatt slike orgasmer senere. Det svartnet for meg, og jeg følte jeg sank og sank før det eksploderte.. Det rare er at jeg tisset på meg hver gang, masse, enda jeg var på do rett før. Vet rett og slett ikke om det var tiss, eller om jeg sprutet. Men savner de orgasmene da, de jeg får nå bare kiler i forhold. Vet ikke om jeg har lært meg til å holde igjen for å unngå at det blir vått, eller om de første bare var så sterke fordi alt var nytt.

G-punkt har jeg forøvrig aldri funnet..

Anonym poster: c9068fd227e8634bc31f8e68875e9e8b

Skrevet

Blir faktisk ubeskrivelig kvalm av å stimulere g-punktet. Ikke om det er under sex, men med fingre er det helt ubeskrivelig ekkelt.

Anonym poster: 7f3593815d8d535e2d45dfd290a4c606

Gjest overlord
Skrevet

Rapport dag 1: Fant det ikke....

Men ble kompensert på andre måter så er fornøyd.

Går på med nytt mot i kveld eller i morgen.

Skrevet

God jakt! Håper du finner det for det kan være riktig så trivelig å være i nærkontakt med G-punktet sitt :D
Skrevet

I kontakt med g-punktet? Joda, vi ringes sånn ca en gang i uka.....

Nei huff, ikke funnet det gitt. Har gjort utallige forsøk, men ender bare opp frustrert og irritert så har gitt opp hele greia for en stund....

Gjest overlord
Skrevet

God jakt! Håper du finner det for det kan være riktig så trivelig å være i nærkontakt med G-punktet sitt :D

Er for lat til å lete selv, så det er mannens prosjekt. Får sende han link til den videoen det linkes til over ;)

Gjest overlord
Skrevet

I kontakt med g-punktet? Joda, vi ringes sånn ca en gang i uka.....

Nei huff, ikke funnet det gitt. Har gjort utallige forsøk, men ender bare opp frustrert og irritert så har gitt opp hele greia for en stund....

Redd jeg ender der innen en ukes tid :)

Men kommende uke har jeg iallefall en fornøyd mann som får økt frekvens med mer enn 50%.

Skrevet

He,he.. Du får si i fra om hvor du finner den. Jeg har ikke funnet min. Gubben har heller ikke klart det, ikke at han har gått bevisst inn for å finne den heller. :o/

(må få lagt til varsling på denne.)

Skrevet

Jeg må rett og slett bare skrive noe her, så jeg får varsel om noen skulle finne det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...