Gå til innhold

mat til en som skal fjerne polyppene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe produkter jeg bør ha i hus som er enklere å få barnet til å spise enn annet? Regner med det kan være er litt sårt og rart å spise de første dagene. Er det andre ting som er lurt å ha i hus på forhånd?

Anonym poster: bfab9bb77238f0b8079bfe80e3e10c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Unngå varm mat/drikke det første døgnet da det kan føre til økt tilstrømming av blod til blodkarene og øke risikoen for blødning. Saftis er bra :) Det kalde virker lindrende og kjølende på sår og vond hals. Yoghurt, kald grøt, gelè, kald eggerøre og sjokoladepudding er annen myk mat som kan være fristende. Raspende mat som knekkebrød og sterk mat er greit å unngå de første dagene.

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Mange forskjellige typer is, sjokoladepålegg (faktisk), tynne supper, havre til grøt og supper, flaskevann ( vår syntes de var lettere å drikke fra enn glass) baby fruktmos sånne fra hipp.

Vår slet veldig med å få i seg mat i godt over en uke, men fjernet mer enn polyppene. Paracett og valergan til smertelindring når dere kommer hjem. Sleng med noen gode filmer så går det nok bra. Lykke til og god bedring.

Anonym poster: d233e31e83c38d8af1f23856f1ea0c6d

Skrevet (endret)

Og veldig fint om dere er to stk som kjører med barnet hjem i tilfelle ungen blir kvalm i bilen, føler seg dårlig og vil ha nærhet/trøst osv. Er en del barn som kan bli litt kvalme og uvel av narkose, men det går fort over. Lykke til :)

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Takk, da blir det shopping en dag nå så jeg har alt klart, er så upraktisk å dra han med ut for å handle dagen etter fordi vi ikke har nødvendige ting i hus

Skrevet

Ja vi reiser begge to, jeg ønsker ikke være alene siden jeg ikke vet hvordan jeg kommer til å reagere på å se han i en slik situasjon. Heldigvis er det bare litt over 5 min kjøretur hjem så han sliper en lang biltur hvis han ikke føler seg bra.

Skrevet

min tok polyppene i fjor. Hadde kjøpt inn litt is og loff, men hun spiste helt vanlig mat samme ettermiddag, ingen problemer.

Skrevet

Det er jo det beste hvis han vil spise vanlig mat, men han sliter allerede med noe mat fordi han har så store mandler, men de vil ikke ta mandlene ennå siden han bare er 2,5år. Så er derfor litt redd at ekstra sårhet vil gjøre at han nekter å spise vanlig mat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...