Gå til innhold

Flere som har begynt å kjenne liv utenpå magen? :)

Anbefalte innlegg

Graviditeten blir noe helt annet når man kjenner liv! :) Livmoren er plassert bak, så jeg kjenner mye liv denne gangen (var foran forrige gang). Jeg kjenner sparkene blir sterkere for hver dag og i går fikk mannen min kjenne et spark for første gang! Det er deilig å være inni den "lette" perioden! :) 19+1 idag.

Fortsetter under...

er 25+0 idag. å i helgen fikk endelig min samboer kjenne sterke spark på utsiden. på høyre side. har morkaka forran så kjenner/ser ikke sparkene på midten.. men på siden ser man jo hele magen hoppe :D er førstegangs, så dette var stas! :) syntes forøvrig jeg måtte vente veeeeldig lenge.. :P

Morkaken er foran, så jeg har ikke kjent liv med sikkerhet før uke 18/19, selv om jeg er tredjegangs. Men da begynte det for fullt, og i går (19+3) kjente mannen min flere spark på rad på utsiden!! Herlig :-D

Annonse

Graviditeten blir noe helt annet når man kjenner liv! :) Livmoren er plassert bak, så jeg kjenner mye liv denne gangen (var foran forrige gang). Jeg kjenner sparkene blir sterkere for hver dag og i går fikk mannen min kjenne et spark for første gang! Det er deilig å være inni den "lette" perioden! :) 19+1 idag.

*Morkaken er plassert bak..

Så nå at jeg hadde skrevet livmoren! ;) Men jeg har forsåvidt en bakoverliggende livmor, så stemmer det også! ;)

Godt å se det er mange som kjenner liv. Man blir litt mer avslappet når man får bekreftelse på at noe vokser inni der og det er jo flott for mannen også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...