Gå til innhold

Flere som har begynt å kjenne liv utenpå magen? :)


To ute! :)

Anbefalte innlegg

Graviditeten blir noe helt annet når man kjenner liv! :) Livmoren er plassert bak, så jeg kjenner mye liv denne gangen (var foran forrige gang). Jeg kjenner sparkene blir sterkere for hver dag og i går fikk mannen min kjenne et spark for første gang! Det er deilig å være inni den "lette" perioden! :) 19+1 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 25+0 idag. å i helgen fikk endelig min samboer kjenne sterke spark på utsiden. på høyre side. har morkaka forran så kjenner/ser ikke sparkene på midten.. men på siden ser man jo hele magen hoppe :D er førstegangs, så dette var stas! :) syntes forøvrig jeg måtte vente veeeeldig lenge.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke mye liv inni engang jeg :(

 

på tidlig Ul sa de at morkaken lå forran, så antar den fremdeles gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Er kun 3 ganger jeg har sett det, men regner med det øker på. Er 17 uker. Samme tid jeg så det med første mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morkaken er foran, så jeg har ikke kjent liv med sikkerhet før uke 18/19, selv om jeg er tredjegangs. Men da begynte det for fullt, og i går (19+3) kjente mannen min flere spark på rad på utsiden!! Herlig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner liv utenpå ja :) Første gang utenpå uke 18+0. Da fikk pappa kjenne også. Har morkaken på baksiden denne gangen og det er nok derfor vi kjenner det så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente og så liv utenpå for første gang i går (20+2). <3 Mannen var dessverre ikke hjemme, men regner med at det blir flere sjanser fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditeten blir noe helt annet når man kjenner liv! :) Livmoren er plassert bak, så jeg kjenner mye liv denne gangen (var foran forrige gang). Jeg kjenner sparkene blir sterkere for hver dag og i går fikk mannen min kjenne et spark for første gang! Det er deilig å være inni den "lette" perioden! :) 19+1 idag.

 

*Morkaken er plassert bak..

 

Så nå at jeg hadde skrevet livmoren! ;) Men jeg har forsåvidt en bakoverliggende livmor, så stemmer det også! ;)

 

Godt å se det er mange som kjenner liv. Man blir litt mer avslappet når man får bekreftelse på at noe vokser inni der og det er jo flott for mannen også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...