Gå til innhold

Mannen har montert møbel. Kjempeflott det,men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han klarer ikke å støvsuge etter seg. Rydder bort papp og verktøy og går bare å trør i sponrester og søl etterpå. Nevnte for han at han kunne jo støvsuge etter seg,fikk da til svar at det ikke hastet. Det kunne han gjøre imorgen sa han,mens han stod der me sokker som var fulle i dritt.

Mannfolk!

Anonym poster: 9b9c4ab4a5a03b0c944dbb61e60de669

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne vel du gjøre når han har stått på og montert møbel?

Anonym poster: 0c4909aea6f6dffc75befe6d0f4302b9

Skrevet

Endte med at jeg gjorde det. Men jeg har bekkenløsning og syk hodepine, noe han er klar over. Så jeg gjorde det vel egentlig i sinne.

Hi

Anonym poster: 9b9c4ab4a5a03b0c944dbb61e60de669

Skrevet

Det var det første som slo meg også. Men så fant jeg ut at det var best å ikke si noe fordi det ofte kommer en del tilleggopplysninger som f.eks at HI har snekret en hel garasje i dag, vasket vinduer, skiftet dekk på bilen og har dessuten termin i dag med bekkenløsning og veer hvert annet minutt.

Anonym poster: feda1f3a38258840f91f23dc81becf3c

Skrevet

Så har vel kanskje hun gjort andre ting i dag da vel..... Har sikkert ikke sittet og glodd en hel dag. Enig at han kunne ha ryddet etter seg :)

Anonym poster: 80298175a30a363fb961ca335028fac8

Skrevet

Støtter deg 110 %, HI ;)

Han kunne godt å ryddet etter seg!

Anonym poster: 545a61dadd8896f6ba9da78058fe7f86

Skrevet

Hadde vært superfornøyd med en mann i huset som kunne fikse slikt:) Men skjønner at du blir irritert på rotet, og hormonene senker toleransenivået. Håper du får hvile litt nå, og at gubben skjønte tegninga ;)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Det var det første som slo meg også. Men så fant jeg ut at det var best å ikke si noe fordi det ofte kommer en del tilleggopplysninger som f.eks at HI har snekret en hel garasje i dag, vasket vinduer, skiftet dekk på bilen og har dessuten termin i dag med bekkenløsning og veer hvert annet minutt.

Anonym poster: feda1f3a38258840f91f23dc81becf3c

Hahaha :D

Skrevet

Sånn er mannen min og, nesten alltid :P

Kan godt være flink til å sette sammen ting, fikse ting, lage noe, ordne middag osv, men å rydde opp etter seg? Ikke like flink der ;)

Anonym poster: a36ea5c7a4079ad688029f93f06b3f97

Skrevet

Åh. kjenner til den altså.. er så enig med deg hi!

Her rydder mannen alltid bare halvveis opp etter seg. feks: Han kan si etter vi har spist middag; Bare sitt du, jeg skal rydde opp jeg! han rydder av bordet og kommer og setter seg, jeg går ut på kjøkkenet og der står alt på benken.. Typisk, så da må jeg alikevel rydde alt inn i oppvaskmaskinen, vaske kjeler/panne, benker osv... Tar aldri feil....

Anonym poster: aaae8d642bdd70a332b25b24a85b3236

Skrevet

Her rydder mannen alltid bare halvveis opp etter seg. feks: Han kan si etter vi har spist middag; Bare sitt du, jeg skal rydde opp jeg! han rydder av bordet og kommer og setter seg, jeg går ut på kjøkkenet og der står alt på benken.. Typisk, så da må jeg alikevel rydde alt inn i oppvaskmaskinen, vaske kjeler/panne, benker osv... Tar aldri feil....

Haha, samme greia her! Rydder han av bordet, så må jeg alltid plukke inn salt, krydder, ett glass e.l, tørke av bordet og evnt legge på duker og annet som vanligvis pleier å stå der. Men pyttsann, slipper unna halvparten da :)

Skrevet

Jeg vil heller gjøre alt selv, enn å måtte irritere meg over at halvparten står igjen ;) Har samme problemet her. Gubben er flink til å lage middag, men rotet står gjerne på benken i to-tre dager etterpå, om jeg ikke gjør noe. Og hvis han rydder ren oppvask inn i skapene, kan du banne på at skapdørene står åpne etter han. Han legger ikke engang merke til det om jeg ber han om å se etter! Hva er det med menn og å la "halve jobben" stå igjen?

Anonym poster: e4124d276374def32972caa9ff5627b1

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hahaha... Sånn var det her også. Han skulle være raus med å rydde av bordet. Men alt ble satt på benken, ikke fjernet han spisebrikkene eller korkplatene til kjelene, ikke vasket han over bordet og la aldri på duken (nettopp fordi bordet fortsatt var grisete). Så det han egentlig gjorde var å snu seg to tre ganger mellom bordet og benken (kort avstand

mellom dem og han var lang i arma ;) ), så ikke store anstrengelsen, altså ;)

Resten falt da på meg, men han levde lenge på at han tross alt ryddet av bordet..den gangen, vettu....

Hehe

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Glemte å skrive at jeg forstår frustrasjonen din, hi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...