Gå til innhold

Definerer du deg selv som en feminist?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

 

Anonym poster: 93504e61ab4e11bff35d00eb26e4ecfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, forskjellsfeminist.

For like rettigheter og muligheter, men også for aksept for og hensyn til kjønnenes ulikheter. Kvinner skal få rettigheter og muligheter på egne premisser, ikke på mennenes for å bli mest mulig lik menn.

 

Anonym poster: aeb5a1e4ed130aa9488401863c0c7b80

Skrevet

Nei. litt men nei. fordi jeg har ikk vokst opp med damer eller jenter i mitt liv.. er preget..

 

Anonym poster: 350505e3591c02c53e330b119481a3b3

Gjest Sandra M. Gilbert
Skrevet (endret)

Jeg er absolutt en feminist! Selv om det er visse biologiske forskjeller mellom menn og kvinne burde vi behandles likt.

 

Som Gloria Steinem sa: "In my heart, I think a woman has two choices: Either she's a feminist or a masochist."

Endret av Sandra M. Gilbert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...