Gå til innhold

Tegneblødning??Slimpropp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på overtidskontroll idag å ble sjekket for modning og fikk beskjed om at jeg ikke var moden i det hele tatt ennå.

Han var jo oppi der og det var ganske ubehagelig.

Han kunne ikke strippe meg siden jeg ikke var moden.

For en times tid siden endret det seg i truseinnlegget mitt.Litt mørkere utflod (lys brun/brunlig) og neste gang jeg var på do, som kom det litt utvannet blod.Ingen slim eller "gele" slik slimproppen beskrives, men bare lysere blod.

Jeg har også etter at jeg var på sykehuset hatt murringer og kynnere.Jeg begynte med sterkere murringer under ctg idag.Har bare hatt murringene nederst i magen, men nå har de kommet over hele magen.

På ctg var de regelmessige med 6-7 min som JM sa.

Kan undersøkelsen ha trigget/modnet meg alikevel?

Noen som har erfaringer?

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, babyen kommer nok ila neste 2 dager tipper jeg :)

Anonym poster: 29752e0a87d9b4fd3f1ff4359585ee7c

Skrevet

Tror du? :) Kan det være en start?? :D

Skrevet

Det kan være en start, men begi deg på en tålmodig ferd. Vannet mitt gikk, men gikk med rier i 3 døgn før noe som helst ble gjort..

Anonym poster: b84f8372dd4e5b92b4bf14e3980f8b9c

Skrevet

Nå tre timer etterpå, så er det mer brunlig utflod..Ikke mye.

Og jeg kjenner at jeg har tak innimellom.

Magen er stram og jeg har kynnere.

Noen flere som har erfaringer?

Skrevet

Jepp, det tror jeg virkelig! :) Startet sånn med min nr 2 :) Lykke til! I løpet av uka har du babyyy ♥

Skrevet

Jepp, det tror jeg virkelig! :) Startet sånn med min nr 2 :) Lykke til! I løpet av uka har du babyyy ♥

Hvor lang tid etter at (vet det er individuelt) du hadde tegneblødning var baby ute? :)

Hvordan var du etterpå?Hadde du murringer, så rier?

Gikk vannet? :)

Jaa, det må jeg ;) <3 For da er jeg snart for lenge over :P Er 8 dager over idag :)

Skrevet

Jeg hadde tegningsblødning fredag og små tak, kynnere hele dagen. Fødte lørdag om morgningen.

Høres ut som noe er på gang, tvi tvi!

Anonym poster: 3cce24fc20278541407d647220fb63fd

Skrevet

Begge mine fødsler startet med tegningsblødning og mensmurringer. Første gang begynte blødningen kl 10 om morgenen. Et døgn etter var gutten ute. Andre gangen startet blødningen kl 23, og jenta var ute neste morgen..

Anonym poster: 306b6a12724d2ab398d24bc33b4343b4

Skrevet

Sikkert noe på gang.:)

Jeg ble strippet dagen før termin etter et fall og påfølgende undersøkelse, og dagen etter kom det brunlig utflod og jeg hadde murringer en periode. Etterhvert kom det tak som minnet om menssmerter, og disse kom jevnlig og økte på i smerte. Kl 22.15 dagen etter strippingen gikk vannet, og ungen var ute kl 02.31. :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde tegningsblødning fredag og små tak, kynnere hele dagen. Fødte lørdag om morgningen.

Høres ut som noe er på gang, tvi tvi!

Anonym poster: 3cce24fc20278541407d647220fb63fd

Hvordan var natten før?Fikk du kraftigere rier?

Det er jo supert om det er noe på gang nå :D

Skrevet

Jeg har noen sterke tak med jevne mellomrom nå.Takene går over hele magen og sitter egentlig som et konstant press som går litt opp og ned i styrke..

Kanskje det skjer noe i natt!?

Spennende! :D

Skrevet

Jeg har noen sterke tak med jevne mellomrom nå.Takene går over hele magen og sitter egentlig som et konstant press som går litt opp og ned i styrke..

Kanskje det skjer noe i natt!?

Spennende! :D

Så spennende. Høres virkelig ut som ting er på gang ja :) Da mine fødsler startet med tegningsblødning og mensmurringer, syntes jeg det var vanskelig å kjenne nhva som var murringer og hva som var rier etterhvert. Det var en veldig glidende overgang, og etterhvert føltes det mer som mageknip enn menssmerter.. Da var det jo rier på gang, selv om jeg trodde jeg hadde magetrøbbel ganske lenge (første gang).. Andre gang hadde jeg smertefrie rier helt til jeg hadde rundt 4 cm åpning. Snål opplevelse..

Skrevet

Det buldrer og styrer i tarmene her og kjenner jeg, så det er noe som skjer her i allefall, hehe!

Får bare satse på at det ikke bare er mageknip :P

Hvis dette er en start..så er jeg spent på riene selv.Jeg har som sagt hatt MYE magesmerter av alle sorter i 10 år..så jeg er vandt med daglig konstant vondt.JM sa at det ikke var sikkert jeg ville oppleve det mer som ubehag..MEN, det skal man ikke tro på ;)

Hvor lang tid brukte du fra murringene startet til baby kom?

Men vannet ditt gikk ikke?

Skrevet

Det der høres lovende ut :-) Modning kan skje raskt, så der er det sikkert noe på gang. Ta en god dusj og prøv å sove, tipper du våkner på morgenkvisten og er i gang. Lykke til!

Anonym poster: 21e4880ddb03d89ae131d264f9104c31

Skrevet

Det buldrer og styrer i tarmene her og kjenner jeg, så det er noe som skjer her i allefall, hehe!

Får bare satse på at det ikke bare er mageknip :P

Hvis dette er en start..så er jeg spent på riene selv.Jeg har som sagt hatt MYE magesmerter av alle sorter i 10 år..så jeg er vandt med daglig konstant vondt.JM sa at det ikke var sikkert jeg ville oppleve det mer som ubehag..MEN, det skal man ikke tro på ;)

Hvor lang tid brukte du fra murringene startet til baby kom?

Men vannet ditt gikk ikke?

Det var jeg som skrev tidligere her oppe hvor første fødsel startet med blødning kl 10 og baby et døgn etter. Andre gang blødning kl 23, baby neste morgen. Vannet gikk ikke noen av gangene. Jeg glemte forresten å si at første gang satt jeg på do med magesjau (?!) hele natten før blødningen startet om morgenen kl 10.. Andre gangen var jeg inn og ut på do på kvelden, og startet å blø kl 23... Det er veldig vanlig å få mageknip og vondt i magen i forb. med fødsel også, og det å tømme tarmen skikkelig har i seg selv en effekt i forhold til å få fortgang på rier, da det trykker på punkter oppover livmorhalsen etter hva jeg har skjønt :) Det var forresten ikke slik at jeg fikk tømt tarmen noe særlig for jeg var sinnsykt plaget med hard mage under begge mine graviditeter, da jeg tok jerntabletter ++... men uansett ;)

Skrevet

Prøv litt sex om du orker; ) Lykke til!

Anonym poster: 3e47cdc51927245e3e0ec98d6bd14abb

Skrevet

Jeg har fortsatt tak i magen idag og har våknet av noen i natt :) Nå er det litt roligere men det kommer innimellom :)

Har fortsatt litt brunlig utflod..Men det er kanskje normalt? :)

Skrevet

Har du ringt føden?

Anonym poster: 0619dc9e02f650704159950c90f6a92f

Skrevet

Har du ringt føden?

Anonym poster: 0619dc9e02f650704159950c90f6a92f

Nei har ikke snakket med de.Noe du tenkte på?

Mener du jeg bør snakke med de?

Skrevet

Utfloden er nå noe mer rosa..Er det vanlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...