Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 . Anonym poster: e8b1b79eebda4913d375d1aac6fe3619
Gjest stårma Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Nei tror omtrent alle jeg vet om liker det:) populært på skoleavslutning osv også, synes ofte den blir valgt foran mange andre kaker:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Ja, tror vanlig sjokoladekake eller iskake er sikrest hos barn, det er i hvert fall min erafring. Hverken bløtkake eller gulrotkake kan konkurrerer mot det. Anonym poster: 37948a14a9e6f45b805f09205a890ada
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Mange barn liker ikke glasur. Gulrotkake uten glasur hadde nok vært en hit hos mange Anonym poster: 2c58bf8b9a7dc35a2b205dca4ab9ff3c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Barn er mennesker de å og det finnes ting de ikke liker på likt vis som voksne. Men merker at mange ofte glemmer dette. Anonym poster: 1d78799abcca225a87814ccdb1275c35
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Her elsker mine unger gullerotkaken:) Det er et ønske på hver bursdag, og de elsker kremen oppå Men alle er jo så klart forskjellige. Jeg tenker at "alle" barn liker sjokoladekake:) Anonym poster: 0bde4cba9645176cb2989928ead14f8a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #7 Skrevet 9. april 2013 Liker ikke glasuren. Anonym poster: f630408553b349f413bd0288fcbc09e9
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #8 Skrevet 9. april 2013 Liker ikke glasuren. Anonym poster: f630408553b349f413bd0288fcbc09e9 Melis og kremost? Anonym poster: f56e73458bf302530bf513ddb094cc24
Cruella De Vil Skrevet 9. april 2013 #9 Skrevet 9. april 2013 Jeg liker det ikke selv, så jeg skjønner godt om barn ikke liker det... Sjokoladekake er vel det sikreste hvis man vil ha en kake alle barn liker.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #10 Skrevet 9. april 2013 Det er noen som ikke liker det akkurat som det er noen som ikke liker alt annet, men når det gjelder kaker kan jeg ikke se at det er noe problem. Mine barn er foresten ikke så glade i så mange sjokoladekaker selv om de liker nesten alle andre kaker. Anonym poster: 6db5b4e94c30a5a7d114b4baed3477c4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #11 Skrevet 9. april 2013 Ingen avungene her i huset liker det, eller de liker kaka uten glasuren. Vi voksne er heller ikke noe glad i slik kake så det lager vi aldri, har mange andre vi heller lager og spiser. Anonym poster: c811f2a44bed0bf52f1fb92a8bfcd074
Sølvpanter Skrevet 9. april 2013 #12 Skrevet 9. april 2013 Mine liker det som oftest, men det kommer an på hvordan den er bakt. Svigers baker en i rund form som er stor og ganske tung, og den liker verken jeg eller barna. Mens luftige og porøse gulrotkaker er veldig gode. Men sånn er det vel med mange kaker? Jeg elsker sjokoladekake sånn generelt, men det er sjokoladekaker også som rett og slett ikke er gode.
Gjest Julia1984 Skrevet 9. april 2013 #13 Skrevet 9. april 2013 Mange barn liker ikke glasur. Gulrotkake uten glasur hadde nok vært en hit hos mange Anonym poster: 2c58bf8b9a7dc35a2b205dca4ab9ff3c hehe....barna mine liker kun glasuren
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. april 2013 #14 Skrevet 9. april 2013 Sønnen min på 2,5 synes glasuren er best. Men barn er så forskjellige, jeg like bløtkake best når jeg var lita, syntes sjokoladeskuffkakene var veldig kvalmende. Så det er vel like vanlig å like en kake som ikke å like den. Men hvis jeg skulle tippet på det de fleste liker, ville det nok blitt sjokoladekake (men ikke med kvalmende smørglasur ).
me_87 Skrevet 9. april 2013 #15 Skrevet 9. april 2013 den kremosten smaker ganske spesielt så ikke rart om unger ikke likee den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå