Gå til innhold

Vanlig at barn ikke liker gulerotkake?


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

 

Anonym poster: e8b1b79eebda4913d375d1aac6fe3619

Videoannonse
Annonse
Gjest stårma
Skrevet

Nei tror omtrent alle jeg vet om liker det:) populært på skoleavslutning osv også, synes ofte den blir valgt foran mange andre kaker:)

Skrevet

Ja, tror vanlig sjokoladekake eller iskake er sikrest hos barn, det er i hvert fall min erafring. Hverken bløtkake eller gulrotkake kan konkurrerer mot det.

 

Anonym poster: 37948a14a9e6f45b805f09205a890ada

Skrevet

Mange barn liker ikke glasur. Gulrotkake uten glasur hadde nok vært en hit hos mange :)

 

Anonym poster: 2c58bf8b9a7dc35a2b205dca4ab9ff3c

Skrevet

Barn er mennesker de å og det finnes ting de ikke liker på likt vis som voksne.

Men merker at mange ofte glemmer dette.

 

Anonym poster: 1d78799abcca225a87814ccdb1275c35

Skrevet

Her elsker mine unger gullerotkaken:) Det er et ønske på hver bursdag, og de elsker kremen oppå;) Men alle er jo så klart forskjellige. Jeg tenker at "alle" barn liker sjokoladekake:)

 

Anonym poster: 0bde4cba9645176cb2989928ead14f8a

Skrevet

Liker ikke glasuren.

 

Anonym poster: f630408553b349f413bd0288fcbc09e9

Skrevet

Liker ikke glasuren.

 

Anonym poster: f630408553b349f413bd0288fcbc09e9

 

Melis og kremost?

 

Anonym poster: f56e73458bf302530bf513ddb094cc24

Skrevet

Jeg liker det ikke selv, så jeg skjønner godt om barn ikke liker det... ;) Sjokoladekake er vel det sikreste hvis man vil ha en kake alle barn liker. :)

Skrevet

Det er noen som ikke liker det akkurat som det er noen som ikke liker alt annet, men når det gjelder kaker kan jeg ikke se at det er noe problem. Mine barn er foresten ikke så glade i så mange sjokoladekaker selv om de liker nesten alle andre kaker.

 

Anonym poster: 6db5b4e94c30a5a7d114b4baed3477c4

Skrevet

Ingen avungene her i huset liker det, eller de liker kaka uten glasuren. Vi voksne er heller ikke noe glad i slik kake så det lager vi aldri, har mange andre vi heller lager og spiser.

 

Anonym poster: c811f2a44bed0bf52f1fb92a8bfcd074

Skrevet

Mine liker det som oftest, men det kommer an på hvordan den er bakt. Svigers baker en i rund form som er stor og ganske tung, og den liker verken jeg eller barna. Mens luftige og porøse gulrotkaker er veldig gode.

 

Men sånn er det vel med mange kaker? Jeg elsker sjokoladekake sånn generelt, men det er sjokoladekaker også som rett og slett ikke er gode.

Gjest Julia1984
Skrevet

Mange barn liker ikke glasur. Gulrotkake uten glasur hadde nok vært en hit hos mange :)

 

Anonym poster: 2c58bf8b9a7dc35a2b205dca4ab9ff3c

 

hehe....barna mine liker kun glasuren ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Sønnen min på 2,5 synes glasuren er best. Men barn er så forskjellige, jeg like bløtkake best når jeg var lita, syntes sjokoladeskuffkakene var veldig kvalmende. Så det er vel like vanlig å like en kake som ikke å like den. Men hvis jeg skulle tippet på det de fleste liker, ville det nok blitt sjokoladekake (men ikke med kvalmende smørglasur :P ).

Skrevet

den kremosten smaker ganske spesielt så ikke rart om unger ikke likee den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...