Gå til innhold

huff.. han har slt godt i seg, hvorfor irriterer han meg så da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket grunnlag bygger dette temaet i forholdet?

Min kjæreste missliker bakgrunnen min. og har hittil klart å utale meg som en dritt fordi jeg var så svak 20 år av mitt liv at jeg har gjennomgått mye fra a til å, brukt av andre. Nå Som jeg ville dra fra han fordi det tråkker meg så psykisk ned. da har han nå valg å forstå å akseptere mitt tidligere liv. exene mine plsger han mest. jeg må fjerne bilder og minner fra det fire første barndomsåra , unntatt kunn av gutten. nokk en gang slette deler av livet fordi en kjæreste missliker det. Fjerne gamle kompiser og kutte all kontakt med barndomskompiser... Kunn veninder slik det. aldri hatt veninder jeg. nei. jeg vet ikke.. om jeg vil kunne leve med flere år i minnet og venner og kjære som jeg aldri kan snakke med. tenke på eller noe igjen. er det verdt det? Er det verd å holde alt hemmrlig. er det bedre å ta det som det kommer så blir kjærestet klikk igjen. Han er på første natten etter ett år å prøve å akseptere. er det håp? eller skal jeg droppe hele gubben. ? Savner å være singel. savner å leve livet jeg kjenner til. Men vil jo ikke leve alene heller...

Anonym poster: 7f5c0fd4b941d6fe92e40043af735794

Anonym poster: cc0e2ee268128e8101ecfdf5821f2f7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som han er en kontrollerende fyr han også... som jeg også regner med tidligere mennesker i livet ditt har vært...

stå opp for deg selv!

Anonym poster: e66251827de7d75385631099482576e5

Skrevet

Har du skrevet om dette før? Uansett, bør du komme deg bort. En mann skal behandle deg ordentlig og tenke på ditt og deres beste, ikke fly rundt å bestemme hvem du skal snakke med eller ikke!

Lykke til, du får det mye bedre uten:)

Skrevet

Har du skrevet om dette før? Uansett, bør du komme deg bort. En mann skal behandle deg ordentlig og tenke på ditt og deres beste, ikke fly rundt å bestemme hvem du skal snakke med eller ikke!

Lykke til, du får det mye bedre uten:)

Signert

Anonym poster: 6fb35b3524c79a314bd8cb309462be21

Skrevet

Dette var jo bare babbel fra ende til annen...

Anonym poster: bc6059661af6d73fe31579fffb2736b9

Skrevet

Jeg har kanskje skrevet ett innlegg eller to tidligere om det. vanskelig for meg og å vite hva jeg vil leve med.. ser på livet mitt som no dritt... så er så vanskelig å ikke forstå han også på at hadde jeg bare visst bedre så.. men... jeg vet det nå da. å hittil har han vist meg like mye dritt som mine exer.. Så neste gang han spør meg hvorfor han er så mye bedre så har jeg delte meninger...

Anonym poster: bc046d02adbb3eca5dab2d76b9a696ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...