Light of my life Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Da jeg var 17 og dum tok jeg en tattovering på skulderen som jeg har angret på i alle år etter (er nå over 30). Den har flere farger, men er ganske falmet. Noen som har fjernet en gammel tattovering? Ble det pent? Hvor mange behandlinger trengtes og hva kostet det?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Jeg har fjernet en tatovering. Smertefullt og dyrt. Men jo dårligere kvalitet det er på tatoveringen jo enklere er det å få den bort. Bare sørg for at det brukes en laser maskin som er beregnet på å fjerne tatovering. Anonym poster: bdc5e30e96a9d2e9aa55a7ad8dc99b01
BikkjeBisk Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Blir det ikke noen forferdelige stygge arr av det da?
Catlady Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Hva med cover up ? Det gjorde jeg med en jeg ikke barsk fornøyd med, og er rå fornøyd nå Fjerning med laser gjør visstnok enda vondere, er dyrt og blir stygt arr .. Gå for ny tættis !!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Ser det ikke Eller jeg kan se det. Men andre legger ikke merke til det. Anonym poster: bdc5e30e96a9d2e9aa55a7ad8dc99b01
Fae Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 En venninne av meg gjorde det. Hun hadde to sånne kattepoter på puppene, som etter 3 barn, amming og 5 BH størrelser opp og ned igjen så mer ut som to snegler. Det var veldig vondt, men arrene er ikke så synlige da. Hun kan fint gå i utringet topp og kun de som vet at hun hadde tattoo kan se at hun har fjernet dem. Men er noen år siden.
Light of my life Skrevet 8. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2013 Jeg har fjernet en tatovering. Smertefullt og dyrt. Men jo dårligere kvalitet det er på tatoveringen jo enklere er det å få den bort. Bare sørg for at det brukes en laser maskin som er beregnet på å fjerne tatovering. Anonym poster: bdc5e30e96a9d2e9aa55a7ad8dc99b01 Kan jeg spørre hvor du fikk det gjordt? Hvor mange behandlinger trengtes og hva kostet det?
Gjøkeredet③ Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 (endret) Jeg holder på med dette selv nå. Har hatt 7 behandlinger og det som var svart i tattoveringen er borte, men det som er farger er det litt igjen av enda. Regner med mellom 10-15 behandlinger. Går hver 4. uke, og betaler 600 kroner per behandling for de første 10, også 300 kroner per behandling etter dette.. Jeg har ingen arr etter det sorte ihvertfall, og hun som behandler meg sier at etter at pigmentene har fått litt sol på seg og bygget seg opp igjen, så skal du ikke kunne se at det har vært noe der, Det finnes selvfølgelig noen få unntak. Jeg må jo også bare legge til at så syyyykt vondt er det faktisk ikke. Syntes ikke dette er noe verre enn å ta tattovering, og det var heller ikke så veldig vondt, mer ubehagelig kanskje. Og lukten av svidd hud er jo alltid litt spesiell. Men vi er alle forskjellige Jeg kan ihvertfall anbefale det på det sterkeste. Hvor i landet holder du til, Hi? Endret 8. april 2013 av Gjøkeredet③
Gjest Siklerotte Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 Jeg har fjernet en tatovering fra korsryggen, og det var ikke behagelig med behandlingene, men ikke uutholdelig smertefullt. Jeg har ikke noe stygt arr, faktisk så skal det godt gjøres å se noe i det hele tatt. Jeg husker ikke eksakt hvor mange behandlinger jeg tok, men jeg mener at det var rett i underkant av femten - og hele prosessen tok over to år. Husker ikke eksakt pris, jeg tror et sted mellom 25 og 30, men jeg mener man gjerne kan få pakkepriser, jeg vet blant annet at en venninne betaler rundt 20,000 for å få fjernet tatoveringen sin her:http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no/ - det er en stund siden jeg så henne sist, men av det jeg har sett, har det virket bra. Jeg har dessverre fjernet min utenfor Norge, så jeg har ingen erfaring med klinikker som fjerner i Norge, men kanskje det er mulig å finne et tatoveringsforum hvor brukerne muligens har erfaring med hvilke steder som anbefales?
Light of my life Skrevet 8. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2013 Jeg holder på med dette selv nå. Har hatt 7 behandlinger og det som var svart i tattoveringen er borte, men det som er farger er det litt igjen av enda. Regner med mellom 10-15 behandlinger. Går hver 4. uke, og betaler 600 kroner per behandling for de første 10, også 300 kroner per behandling etter dette.. Jeg har ingen arr etter det sorte ihvertfall, og hun som behandler meg sier at etter at pigmentene har fått litt sol på seg og bygget seg opp igjen, så skal du ikke kunne se at det har vært noe der, Det finnes selvfølgelig noen få unntak. Jeg må jo også bare legge til at så syyyykt vondt er det faktisk ikke. Syntes ikke dette er noe verre enn å ta tattovering, og det var heller ikke så veldig vondt, mer ubehagelig kanskje. Og lukten av svidd hud er jo alltid litt spesiell. Men vi er alle forskjellige Jeg kan ihvertfall anbefale det på det sterkeste. Hvor i landet holder du til, Hi? Oslo!
Todii Skrevet 8. april 2013 #12 Skrevet 8. april 2013 Kan dere anbefale noen klinikker på sørlandet? Bor i agder. Holder på å fjerne en, men det er så vanvittig vondt og bedøvelseskrem hjelper ikke. Dyrt er det også. Må betale 1000 kr pr behandling på saits i Kristiansand.
Gjøkeredet③ Skrevet 8. april 2013 #13 Skrevet 8. april 2013 Kan dere anbefale noen klinikker på sørlandet? Bor i agder. Holder på å fjerne en, men det er så vanvittig vondt og bedøvelseskrem hjelper ikke. Dyrt er det også. Må betale 1000 kr pr behandling på saits i Kristiansand. Det er der jeg også går. Bruker ikke bedøvelseskrem, og syntes ikke det er så ille. Bruker bare den iskalde blåsetingen. Men prøv Agder Laserklinikk, tror ikke de er billigere, og tviler på at det er noe mindre vondt. Laser er laser...
Gjøkeredet③ Skrevet 8. april 2013 #14 Skrevet 8. april 2013 Jeg holder på med dette selv nå. Har hatt 7 behandlinger og det som var svart i tattoveringen er borte, men det som er farger er det litt igjen av enda. Regner med mellom 10-15 behandlinger. Går hver 4. uke, og betaler 600 kroner per behandling for de første 10, også 300 kroner per behandling etter dette.. Jeg har ingen arr etter det sorte ihvertfall, og hun som behandler meg sier at etter at pigmentene har fått litt sol på seg og bygget seg opp igjen, så skal du ikke kunne se at det har vært noe der, Det finnes selvfølgelig noen få unntak. Jeg må jo også bare legge til at så syyyykt vondt er det faktisk ikke. Syntes ikke dette er noe verre enn å ta tattovering, og det var heller ikke så veldig vondt, mer ubehagelig kanskje. Og lukten av svidd hud er jo alltid litt spesiell. Men vi er alle forskjellige Jeg kan ihvertfall anbefale det på det sterkeste. Hvor i landet holder du til, Hi? Oslo! Åh det var litt langt unna. Jeg holder til på sørlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå