Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Fikk beskjed av legen til min eldste datter at hun har rett på ekstra tid på eksamen, p.g.a. astma og allergi. Har aldri hørt om dette før. Hvor mye ekstra tid er det snakk om? Han skrev ut en attest som jeg kunne levere til skolen.. Anonym poster: f9e7cf1f1a7617a182e443f238c07760
MammantilNurket Skrevet 8. april 2013 #2 Skrevet 8. april 2013 Det har hun krav på. Det kan være godt å ha litt ekstra tid eks.i pollensesongen. Gi beskjed til skolen i god tid og fremvis legeattest, så går det så bra
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Det har hun krav på. Det kan være godt å ha litt ekstra tid eks.i pollensesongen. Gi beskjed til skolen i god tid og fremvis legeattest, så går det så bra Ok, hun var selvsagt overlykkelig for å få vite at hun har krav på litt ekstra tid. Får snakke med læreren hennes. Anonym poster: f9e7cf1f1a7617a182e443f238c07760
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Antagelig 1 time ekstra. Jeg har ikke vært borti elever som har rett på ekstra tid på eksamen pga allergi og astma, men vi har elever som har rett på utvidet tid pga dysleksi og de får da 1 time ekstra. Anonym poster: c1cd6472ea4ebfc86505f3be1b21a753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå