Gå til innhold

ubehagelig situasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i butikken, skulle bare ha noen små ting, kom til kassa så fant jeg ut jeg hadde glemt lommeboka. hadde med meg to små barn. begge som skulle se på sitt i godishylla og film hylla.

jeg tok med meg ungene og skulle gå ut i bilen.

begge ungene var slitne etter bhg dag og ville helst være igjen der.

en dame kom bort til emg og sa at hun kunne jo passe på de mens jeg gikk ut. jeg kjenner ikke dama, aldri sett henne før. jeg sa nei. og tok med meg ungene ut derifra. gikk ikke inn igjen.

dette var utrolig ubehagelig. fortalte mannen det når jeg kom hjem, uff fikk så ekkel følse av det.

Anonym poster: 2aefecb314c05bcb18044421d5769e2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det forstår jeg godt. Hadde heller aldri latt fremmede se etter barna mine.

Skrevet

Det var vel antagelig godt ment. Og ikke verre enn å gjøre som du gjorde, takke nei når du ikke var komfortabel med det.

Anonym poster: bc6300815fdd4ea0aa6d4e9fe134d3f6

Skrevet

Oi, det kunne fort vært meg som hadde spurt om å hjelpe deg.

Når man har/har hatt små barn selv vet man godt hvor fort gjort det er å glemme lommeboka, og hvor stresset man blir....

Denne damen tenkte nok ikke på at det ikke passet seg å spørre en helt ukjent dame og unger om dette.

Dette har nok også mye med om det er et liten butikk der du kjenner de butikkansatte godt eller om det er i en større butikk.

Jeg hadde nok som deg helt klart pent takket nei, men hadde ikke fått panikk...

Anonym poster: bfbb035316773f042e01c302bfb078b6

Skrevet

Oi, det kunne fort vært meg som hadde spurt om å hjelpe deg.

Når man har/har hatt små barn selv vet man godt hvor fort gjort det er å glemme lommeboka, og hvor stresset man blir....

Denne damen tenkte nok ikke på at det ikke passet seg å spørre en helt ukjent dame og unger om dette.

Dette har nok også mye med om det er et liten butikk der du kjenner de butikkansatte godt eller om det er i en større butikk.

Jeg hadde nok som deg helt klart pent takket nei, men hadde ikke fått panikk...

Anonym poster: bfbb035316773f042e01c302bfb078b6

jeg fikk lettere sagt panikk fordi jeg er i ny i området her. og måten hun var på var ubehagelig. jeg kjenner ikke butikk ansatte eller noen som var tilstede der da.

var en stressa situasjon bare med barna, men ble verre av den dama. skjønner jo det var snilt ment fra hennes side. men er ubehagelig..

Anonym poster: e460be16fd3f9ab1e23a4c5859a465eb

Gjest Julia1984
Skrevet

Skjønner ikke hva som var ubehagelig med det, sannsynligvis veldig godt ment.

Skrevet

Skjønner ikke hva som var ubehagelig med det, sannsynligvis veldig godt ment.

vi er ikke like alle som lever. heldigvis.

Gjest sussie77
Skrevet

Skjønnet at du takket nei når du ikke kjente henne.Hadde gjort det samme. Men mest sannsynlig så ville hun bare hjelpe. På hvilken måte var hun ubehagelig?

Skrevet

Skjønnet at du takket nei når du ikke kjente henne.Hadde gjort det samme. Men mest sannsynlig så ville hun bare hjelpe. På hvilken måte var hun ubehagelig?

være måten hennes. hun var pågående, men nervøs. og hun virker veldig fjollette.

Anonym poster: e460be16fd3f9ab1e23a4c5859a465eb

Gjest Julia1984
Skrevet

Ok, leste ikke det. Så for meg en snill dame som virket normal og oppegående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...