Gå til innhold

Ny telefon til babyen kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg holdt ut med knust sjerm i nesten 2 år, da er det vel lov å kjøpe noe nytt (til tross for at telefonen også er snart 2 år .den gikk i bakken i.l.a første to ukene og ikke forsikring denne gangen).

Jeg tenker litt på den nye Sony som er vanntett og greier, ellers så sier mannen jeg kan overta hans gamle iPhone som er 3 år gammel. Hva syns dere og hvor er det billigst å kjøpe ny telefon uten bindingstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid lett på nettet og funnet en som er litt billigere enn de andre butikkene, men det har variert litt hvor. Som f.eks cdon.no. Jeg anbefaler Samsung! Ble lei av Sony, og iPhone gidder jeg ikke betale så mye ekstra for, Samsung har supre telefoner, mye bedre enn Sony iallefall :)

Skrevet

Godt tips. Vet du forresten forskjellen på touch-telefon og smart-telefon? Jeg er ganske grønn på disse elektroniske områdene, men ønsker en jeg kan lett sjekke/skrive mail på og betale regninger blant annet.

Skrevet

Touch-telefon og smart-telefon er vel det samme. Men de første som man kan trykke på uten taster fikk navnet touch, de var kanskje mindre smarte, hehe.

Så lenge du kjøper deg en slik telefon og ikke har brukt en før så må du sette deg inn i hvordan den fungerer, men det er ikke så veldig vanskelig, og du kan jo be f.eks mannen om hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...