Gjest sug lut Skrevet 8. april 2013 #1 Skrevet 8. april 2013 Det eneste som er sikkert er at noe med "kompatibilitetsmodus" ikke er kompatibelt med noe som helst i hele verden. Brenn, Microsoft, brenn! *sittet tjue min og leita gjennom datamaskinen etter et dokument jeg har jobba med i to timer, lagret og lukket*
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Det som er så synd er at det ikke nytter med en skikkelig verbal mandagsoverhaling på maskinen. Du vil kanskje føle deg litt bedre, og evt kolleger stusse litt på deg (hvis ikke dette er noe de er vant med fra før? Ønsker deg lykke til!!!!
bIomstre Skrevet 8. april 2013 #4 Skrevet 8. april 2013 Dette kvalifiserer til en dobbelæsj! Synd du ikke lagra det på verdensveven da, så kunne jeg gåglet det fram til deg... En ekstra kopp kaffe og et sitrondrops sendes din vei med litt skulderklapp.
Gjest sug lut Skrevet 8. april 2013 #5 Skrevet 8. april 2013 Dette kvalifiserer til en dobbelæsj! Synd du ikke lagra det på verdensveven da, så kunne jeg gåglet det fram til deg... En ekstra kopp kaffe og et sitrondrops sendes din vei med litt skulderklapp. Jeg fant det til slutt, på temp-filer - men da hadde jeg søkt gjennom alt hundre ganger og med alle søkeord jeg kunne finne, også på temp-filene, så jeg skjønner ikke hva det er som skjer. Er filer jeg har fått tilsendt i jobbsammenheng, og som er i en annen Word-utgave, men vanligvis legger de seg jo automatisk i normal-dokumentene og slutter å kalle seg "kompatible" når jeg velger å "lagre som".Tar gjerne kaffe og drops likevel, jeg
bIomstre Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 (endret) Vi møtes til kaffe og drops på halvveien! Jeg trenger også nå, dobbeltæsj pga surrete overlege som liksom skal passe på meg... Men jeg må jo jaggu passe på alt sjæl, og selv det jeg tenker han umulig kan greie å surre til... greier han å surre til ja. 2 kjøreturer, 45 kr i parkeringspenger og 2,5 arbeidstimer (som jeg dessverre må ta igjen) ut av vinduet i dag. På den annen side, jeg er frisk (...og ikke minst, jeg har fått oppdatert meg på kjendissladder og vårmote fra 2011...) Endret 8. april 2013 av bIomstre
Gjest sug lut Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 Og derfra gikk det bare nedover, faktisk. Jeg nevner i fleng oversvømmelse fra sluket på badegulvet, besøkshund som spiste restene av middagssvinekjøttet (dvs morgendagens tacomiddag) fra benken mens jeg tørka møkkavann på badet, og kollaps i tøytørkingsmekanismene slik at jeg nå har fire maskiner tøy til tørk i stua, halvparten fortsatt i ikeapose siden det faktisk ikke finnes mer plass, så det ligger bare og pønsker på jordslag, tenker jeg. Legg til altfor mye å gjøre og tre turer til og fra jobben bare fordi man først må jobbe og så bare MÅ og så legger igjen lommeboka. Sistnevnte finner man ut på Rema. Fader som jeg hater.
Iiiiik Skrevet 8. april 2013 #8 Skrevet 8. april 2013 En klem til deg og ønske om at morgendagen behandler deg som du fortjener - godt med andre ord!
Gjest sug lut Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Takk, du, det er småting i det store sammendraget av fæle ting i verden, men jeg er så sliten av å være så sliten.
Iiiiik Skrevet 8. april 2013 #10 Skrevet 8. april 2013 Jada, barna i Afrika har det alltid verre, men det er lov å være misfornøyd og selvmedlidende i oljenasjonen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå