Gå til innhold

Ang. å kutte kontakt med far/mor, hva med

Anbefalte innlegg

Skrevet

de som nekter sine foreldre å treffe barnebarna?

Anonym poster: f71734144acc29159df7058abe35e8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som nekter sine foreldre å møte barnebarna har nok svært gode grunner til det...

Anonym poster: 6ea606a72361575259d0a962f290172a

Skrevet

Fortsatt..!Så har alle en grunn for sine handlinger..Det er og de kun selv som har noe med det..Er ikke så mye å lure på det egentlig..

Skrevet (endret)

Jeg har ikke kontakt med min far (det var jeg som kuttet ut han med gode grunner bak valget), men han vet om at han kan få treffe guttungen om han vil og tar initiativ til det. Guttungen blir ett år i juni, og vi har ikke sett noe til han eller hørt noe fra ham. Så for meg er han ikke morfar på dette tidspunktet. Det er er en tittel jeg føler han må gjøre seg fortjent til å bære. Skal i konfirmasjon til min bror (halvbror) hvor min far blir å være, er vi i slike tilstelninger så hilser vi som alle andre, men vi omgåes ikke og prater heller ikke sammen. Han blir å hilse på guttungen da, og jeg skal ikke nekte han, men kommer han å kaller seg selv for morfar så skal han få høre det.

Men jeg tror nok at de som nekter besteforeldre å få se barnebarna sine har nok gode grunner for å gjøre det (håper ihvertfall det!), selvsagt finnes det de som nekter all form for kontakt selv om det ikke har vært noe alvorlig inne i bildet - og det synes jeg er feil.

Endret av Dolly Parton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...