Gå til innhold

Dere som er helt ferdige med barn, hva hadde dere gjort om du

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble gravid ved et uhel?

Vi har tre, og er fornøyd med det begge to. Men kunne aldri ha gjennomført er abort, uansett. Så om prevansjonen skjærte seg måtte vi pent nødt til å bli firebarnsforeldre. Mennen min får helt hetta av dette her. Vi ble gravid med nr2 mens jeg brukte spiral, så vi vet at der alltids er en sjanse. Nå tenker han å slutte med sex, hehe. (vi får se hvor lenge det varer)

Anonym poster: d34dc0caed6e2382c781f69c701fc1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg tatt abort og mannen min hadde sterilisert seg.

Anonym poster: c5f804b27253229a24584e74bde8ca8d

Skrevet

Da hadde det blitt barn nummer 4. Har man sex, så kan det skje.

Hva med sterilisering? Aner ikke hva jeg syns om det selv når den tid kommer, men hvis dere er heeeelt sikre på at dere ikke skal ha flere?

Skrevet

Vi er ferdige med de planlagte ja, men "arbeidsuhell" kan skje. Er ikke noe vi bekymrer oss over, og tar ikke abort

Skrevet

Da hadde det blitt barn nummer 4. Har man sex, så kan det skje.

Hva med sterilisering? Aner ikke hva jeg syns om det selv når den tid kommer, men hvis dere er heeeelt sikre på at dere ikke skal ha flere?

Joda, inne på tanken vi også. Men hormonspiral skal være like sikkert/sikrere en sterilasjon, så har det foreløpig.

Skrevet

Jeg ligger ved siden av uhellet mitt nå, og han er bare så vakker!! Men nå skal mannen steriliseres, 4 barn får holde.. Er virkelig hormonspiral sikrere?

Anonym poster: 7291e5b59ebe3a4a2276bf94d079d0c4

Skrevet

Sterilisering :)

Anonym poster: 3d6f10c7269438b5f75baa0aaf8468d0

Skrevet

Var der, og nå er jeg gravid i femte mnd.

Abort er uaktuelt for meg, vi hadde sex, kondomet sprakk og angrepillen fungerte ikke.

Ment to be? :)

Anonym poster: 749b42ad115a51301eba6413113c9156

Skrevet

Jeg ligger ved siden av uhellet mitt nå, og han er bare så vakker!! Men nå skal mannen steriliseres, 4 barn får holde.. Er virkelig hormonspiral sikrere?

Det er i alle fall likesikkert/sikrere enn kvinnelig sterilasjon.

Skrevet

Vil virkelig ikke ha flere barn, men klarer ikke se for meg at jeg hadde klart å ta abort, så da ville jeg vel blitt trebarnsmor da, i hvert fall om det hadde skjedd de neste tre årene. Ville elsket barnet uansett altså, det ville jo vært ønsket om det først var der, selv om vi i utgangspunktet ikke vil ha fler. Hadde jeg vært over 40 tror jeg ikke jeg hadde orket en ny småbarnsperiode. Burde kanskje vurdere sterilisering, selv om gynekologen mener hormonspiralen er like sikker (når korrekt satt inn, noe de vissnok ofte ikke blir).

Anonym poster: 2cc78f33d8484bfde3acb680262b9b7f

Skrevet

...er hormonspiral sikrere enn kobberspiral?

Anonym poster: 1e672c74aa6017ebc9ce1f0c53e7ab15

Skrevet

Det er i alle fall likesikkert/sikrere enn kvinnelig sterilasjon.

..... *Sterilisering*.........

Anonym poster: bd3713e1a4e9cd38158a6cece37bb6f3

Skrevet

...er hormonspiral sikrere enn kobberspiral?

Anonym poster: 1e672c74aa6017ebc9ce1f0c53e7ab15

ja

Skrevet

Say whaaaat?! Mannen her hadde ikke "slutta" med sex selv om det betydde at vi måtte få ti barn! :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er gravid med nr 3, og skal ikke ha flere etter det. LøSer det greit med å sende mannen til legen når ungen er ute. Hadde nok tatt abort om uhellet likevel skulle vært et faktum

Skrevet

Vi tar imot de barna vi får.

Skrevet

Da hadde det blitt nr. 5, og mannen hadde blitt glad.

Skrevet

Jeg hadde aldri vurdert abort engang. Dermed hadde det blitt et barn til på oss, med alt det måtte innebære. Man klarer det man vil klare.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Vi var der. Barn på 14 og 18 år, førtitallet nærmet seg med stormskritt og der lyste testen positivt :o

Det ble noen runder for å "snu hodet", men abort var egentlig aldri et reelt alternativ. Vi hadde ingen annen grunn til å ikke ta imot den lille enn at det ikke var planlagt, så da var valget enkelt og vi belaget oss på å ta imot et svært ønsket barn.

Nå viste det seg at Lille ikke fikk leve likevel, og jeg har stilt meg spørsmålet mer enn en gang hva meningen med å sende han vår vei når han likevel bare måtte snu... Men nå sitter vi med en veldig planlagt attpåkladd i en alder av 40 år - så livet blir slett ikke alltid som planlagt.

Skrevet

Da hadde det blitt en nummer 3, gitt...

I så fall et veldig uplanlagt barn (har ingen planer om flere barn her i gården ;)), men når det først hadde skjedd ville det vært velkommen uansett. :)

Jeg forbeholder meg retten til å endre mening om hva jeg hadde gjort etter fylte 40 år. ;)

Skrevet

Enig med deg. Er ferdig, men hadde ikke klart å gjennomføre en abort.

Anonym poster: 85d0012f4cffd9e5c004c9fa866a36fb

Skrevet

Da hadde jeg tatt abort, uten tvil. Nok er nok!

Anonym poster: 11d6127dbb4f5b74e8fab6fedb0ae691

Gjest Thunder Road
Skrevet

Tar imot de som kommer :) Vi har tre nå og ønsker et fjerde barn om et år eller to. Skulle jeg bli gravid med nummer fem så blir jeg fembarnsmor ;) Men har planer om sterilisering etter nummer fire :)

Skrevet

Her har vi ingen muligheter for noen woppsideisi, mannen steriliserte seg etter nr 2 og sistemann for oss. :-) perfekt.

Anonym poster: 7e5ec443d0d283eca6b50657462a99df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...