Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Noen som har fått time hos tannlegen og fått fikset ALT på en gang, istedet for å komme tilbake 100-vis av ganger? Og går det an å få en nedbetalingsplan hos tannlegen? Anonym poster: 2c7e02c3736b36beff00f7fb7d908915
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Om de godtar å gi nedbetaling varierer fra tannlege til tannlege. Om du kan få fikset "alt" på en gang vil komme an på hvor mye det er snakk om. De færreste tannleger vil gå med på å gi f.eks smertefull behandling med ettervirkninger i hele munnen på en gang. Anonym poster: b8010d10d67eca19abda12d1b745db38
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Kommer helt an på tannlegen. Er du pasient der fra før? Har du betalt regningene i tide tidligere? Svært få tannleger vil nok ikke lage en slik avtale med en ny pasient. De færreste gir ut faktura til nye pasienter. Er du fast kunde, å tannlegen kjenner til deg er det nok lettere å lage en slik avtale. De sitter med store tap om du får gjort alt, å ikke gjør opp for deg. Mange slike, som reiser rundt til forskjellige kontorer. Derfor kan det være vanskelig med en slik avtale når pasienten er ny. Anonym poster: 6580787269b9f5a132c863c4fbdbb004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå