Gå til innhold

Frisørlærlinger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når disse klipper skal ikke klippen da sjekkes av en utlært frisør før kunden går?

Klippet meg i går veldig kort hos en lærling. Så bra ut helt til jeg kom hjem. Det første jeg registrerte etter å ha dratt derfra var at luggen slettes ikke var bra. Hadde lang ligg og denne skulle klippes kort i samsvar med resten av håret. En god del hår hadde den opprinnelige lengden. Det var jo for så vidt lett og fixe. Første jeg gjorde når jeg kom hjem var å fixe luggen og vaske håret for å då ut alle små hår og bli kvitt den grusomme sterke lukten av pasten. Når håret tørket gjorde jeg flere andre oppdagelser. Rett over øra var det laget noen rare hakk som så helt jævlige ut. Dem får man ikke retter opp i uten at det blir for kort på sidene. Ser også at lengden på luggen ikke er i samsvar med resten. Bak er. Det også for langt i forhold til resten.

Å gå tilbake til frisøren og klage vil ta for mye tid da det er et stykke og reise dit.

Lar det vokse ut en mnd. eller to og får en ordentlig frisør til å fikse det. Bare så jævlig irriterende.....

Anonym poster: e830217fec29515271f977484af9e635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss skal alle lærlinger først tegne arbeidstegnig som skal godkjennes av en utlært frisør. (Frisøren godkjenner da at det lærlingen skal gjøre med kunden er ''riktig'') lærlingen får også hjelp før han begynner hvis han er usikker. Klippen blir alltid sjekket over tilslutt, gjerne også flere ganger underveis hvis lærlingen er veldig fersk.

Skrevet

Jeg har klipt meg hos lærlinger mange ganger og det er aldri noen som har sjekket over. Men jeg har alltid blitt fornøyd! Jeg ville hvertfall ringt og gitt beskjed der du var at klippen ikke var bra, så vet de om det. Hvis mange klager på lærlingen, så kan de endre rutinene de har i dag.

Anonym poster: 8eb5a18dea2fa1460c5988d3f98baf1c

Skrevet

Kommer helt Ann på hvor i lærlingtiden lærlingen er.

Ferske lærlinger har mye og tett oppfølging, mye sjekk, arbeidstegninger osv

De som nærmer seg slutten er ofte på fullpris eller eks 10-20% rabatt men lite oppfølging pga de snart er ferdig.

I morgen ringer du g snakker med daglig leder. Du har krav på at det blr rettet av daglig leder.

Husk at du kun har 14 dager på å komme med n reklamasjon. Forklar det du har skrevet her oppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...