Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Altså, hvor mye gråter de egentlig? Første natta våknet han etter en time, gråt til og fra i 20 min, sovnet, våknet etter 1,5 t, gråt 20 min til og fra, osv hele natta gjennom. Andre natta, sov i to timer, sovnet med en gang, våknet etter to timer, gråt i en time - vi snakker tidvis vræling. Tok han opp, men da ble det jo MYE værre da jeg la han ned, i tillegg til at han kaster på seg i armene mine. Han kaster vekk hånda mi når jeg trøster han, sparker meg bort, kaster seg rundt og skaller hodet i senga. Sovnet til slutt, sov da i 1,5 time, vrælte - og jeg sovna på madrass, med han i fanget.... Jadda.. Men er dette ok, da? Han er ett år straks, har våknet hver time fra 3-9 måneder, siste måneden har han sovet ca to timer i slengen. Han er vant med pupp når han våkner (i know, men tro meg, jeg har prøvd det meste..), og det skal også reduseres, men må få han i egen seng først og vekk fra matfatet. Meneh, han virker jo ganske innstilt på at dette ikke er noe for han. Sjekket for låsninger, reflux. Ha. Spiser lite fast føde, men får jo mat på natta, så det er det ikke. Anonym poster: 51b5d1b33c791eb36227e45bf14a5dbb
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Han er snart ett år og spiser lite fast føde? Da er det vel sult som kan plage? Fra 6 mnd trenger de jo mer mat enn bare mm, det metter på en helt annen måte i magen med grøt/brød/middag, ja fast føde enn bare mm. Anonym poster: 5100fbfe9eed03c6a3e4c7867769bfdd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Han er snart ett år og spiser lite fast føde? Da er det vel sult som kan plage? Fra 6 mnd trenger de jo mer mat enn bare mm, det metter på en helt annen måte i magen med grøt/brød/middag, ja fast føde enn bare mm. Anonym poster: 5100fbfe9eed03c6a3e4c7867769bfdd Tro meg, jeg har prøvd å få han til å spise i månedsvis. Går veldig tregt.. Han spiser villig alt annet enn grøt, men det kommer ut igjen, i værste fall settervhan i halsen og ender med å kaste opp.. Får i han litt grøt, men lurer da inn innimellom matbitene han får av det vi spiser. Joda, han er nok sulten, men jeg ammer han hver gang han våkner, så da kan han jo ikke være sulten når jeg legger han ned? Han spytter jo ut flaske hvis han tilbys. Anonym poster: 16c968d435327cc965a30853a326860b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Han er snart ett år og spiser lite fast føde? Da er det vel sult som kan plage? Fra 6 mnd trenger de jo mer mat enn bare mm, det metter på en helt annen måte i magen med grøt/brød/middag, ja fast føde enn bare mm. Anonym poster: 5100fbfe9eed03c6a3e4c7867769bfdd Tro meg, jeg har prøvd å få han til å spise i månedsvis. Går veldig tregt.. Han spiser villig alt annet enn grøt, men det kommer ut igjen, i værste fall settervhan i halsen og ender med å kaste opp.. Får i han litt grøt, men lurer da inn innimellom matbitene han får av det vi spiser. Joda, han er nok sulten, men jeg ammer han hver gang han våkner, så da kan han jo ikke være sulten når jeg legger han ned? Han spytter jo ut flaske hvis han tilbys. Anonym poster: 16c968d435327cc965a30853a326860b Uff, det høres ikke særlig greit ut.. Håper det bedrer seg. Bare morsmelk metter ikke lenge om gangen, så jeg har en knapp på at han våkner ofte pga det. Og også fordi han er vant til det! :/ Du har sikkert prøvd med fruktmos/smoothie på grøten? Anonym poster: 5100fbfe9eed03c6a3e4c7867769bfdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå