Gå til innhold

Har alle utdrikningslag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

 

Anonym poster: ec69e757ad84ae3534334d81dc3bdd15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca hvor vanlig er det, prosentvis? :P

 

Anonym poster: ec69e757ad84ae3534334d81dc3bdd15

Skrevet

Jeg hadde ikke, sa klart ifra at jeg ikke orket. Hadde to små som hadde holdt oss våkne i mange mnd etter mye sykdom.

Hadde begynt å grine hvis det plutselig sto en gjeng på døra.

 

Anonym poster: 1a3a88474832f8d427b191824492ca43

Skrevet

Aner ikke hva som er vanlig, men alle de brylluppene jeg har vært i har det vært utdrikningslag. Jeg har rukket å være i en del siden jeg er over 40

 

Anonym poster: 4a5e86b4da9329eae155e120a38ea696

Skrevet

Alle jeg kjenner har hatt utdrikningslag, til og med meg. Jeg ser det som en tradisjon og at det er noe alle har.

 

Anonym poster: 51cc0f67598264391076733ab9823a39

Skrevet

Jeg hadde ikke utdrikningslag og led ingen nød;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Nei. Jeg har ikke hatt, ikke mine venner heller.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

I min venninnegjeng er det veldig vanlig, og da allid med masse styr og full fest.

Jeg la derimot ned veto mot det før mitt bryllup. De klarte ikke dy seg helt, og ble overrasket med en rolig middag.

Skrevet

Ikke hvis de har vært samboere før bryllupet. De to som har hatt det var ikke samboere først.

 

Anonym poster: aedc1364b3aa0a84093648b467191865

Skrevet

Nei

 

Anonym poster: 5a21661ed4b839bcca7272ee9cdb7ff4

Skrevet

Jeg fikk utdrikningslag da jeg giftet meg (med min eks-mann) - og vi hadde bodd sammen i flere år.

Det var en flott dag med mine fantastiske venninner, spa, MASSE bobbliss, tur på motorsykkel (!), massasje, bowling, god mat og en tur på byen :)

Har også vært i utdr.lag fra Helvete hvor bruden har blitt kledd opp i grusomt antrekk og fraktet rundt for å utføre div.flaue oppgaver (bl.a.stjele varer fra andres handlevogner på et supermarked!!!) - GRUSOMT KLEINT!!

Og vi har vel alle observert en del utskremte bruder utkledd som Pippi/Playboybunny/sykepleierske etc.som leies rundt i Oslo Sentrum i sommerhalvåret *grøss*

Hvis jeg gifter meg igjen vil jeg gjerne har utdrikningslag - så lenge det dreier seg om kosedag med venninner ;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...