Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 U/t Anonym poster: ec69e757ad84ae3534334d81dc3bdd15
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Ca hvor vanlig er det, prosentvis? Anonym poster: ec69e757ad84ae3534334d81dc3bdd15
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Jeg hadde ikke, sa klart ifra at jeg ikke orket. Hadde to små som hadde holdt oss våkne i mange mnd etter mye sykdom. Hadde begynt å grine hvis det plutselig sto en gjeng på døra. Anonym poster: 1a3a88474832f8d427b191824492ca43
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Aner ikke hva som er vanlig, men alle de brylluppene jeg har vært i har det vært utdrikningslag. Jeg har rukket å være i en del siden jeg er over 40 Anonym poster: 4a5e86b4da9329eae155e120a38ea696
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Alle jeg kjenner har hatt utdrikningslag, til og med meg. Jeg ser det som en tradisjon og at det er noe alle har. Anonym poster: 51cc0f67598264391076733ab9823a39
Charlotte1988 Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 Jeg hadde ikke utdrikningslag og led ingen nød;-)
Gjest sug lut Skrevet 8. april 2013 #8 Skrevet 8. april 2013 Nei. Jeg har ikke hatt, ikke mine venner heller.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 I min venninnegjeng er det veldig vanlig, og da allid med masse styr og full fest. Jeg la derimot ned veto mot det før mitt bryllup. De klarte ikke dy seg helt, og ble overrasket med en rolig middag.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2013 #11 Skrevet 8. april 2013 Ikke hvis de har vært samboere før bryllupet. De to som har hatt det var ikke samboere først. Anonym poster: aedc1364b3aa0a84093648b467191865
Anonym bruker Skrevet 9. april 2013 #12 Skrevet 9. april 2013 Nei Anonym poster: 5a21661ed4b839bcca7272ee9cdb7ff4
MammantilNurket Skrevet 9. april 2013 #13 Skrevet 9. april 2013 Jeg fikk utdrikningslag da jeg giftet meg (med min eks-mann) - og vi hadde bodd sammen i flere år. Det var en flott dag med mine fantastiske venninner, spa, MASSE bobbliss, tur på motorsykkel (!), massasje, bowling, god mat og en tur på byen Har også vært i utdr.lag fra Helvete hvor bruden har blitt kledd opp i grusomt antrekk og fraktet rundt for å utføre div.flaue oppgaver (bl.a.stjele varer fra andres handlevogner på et supermarked!!!) - GRUSOMT KLEINT!! Og vi har vel alle observert en del utskremte bruder utkledd som Pippi/Playboybunny/sykepleierske etc.som leies rundt i Oslo Sentrum i sommerhalvåret *grøss* Hvis jeg gifter meg igjen vil jeg gjerne har utdrikningslag - så lenge det dreier seg om kosedag med venninner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå