Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 den ble knallbra, bortsett fra at den ble litt godt stekt på topplokket:P mykner den litt etterhvert tror dere?ble jo litt hardt:P har masse glasur på......;-) Anonym poster: cacaecc17a020b2fba15a346eaef4827
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Hva slags kake er det da? Og de er jo ofte sprø når man tar de ut. SYns de er gode da. Anonym poster: 749d225d0cf1a67e1f10cf3f37c4a22f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Hvis den ble brent, så mykner den nok ikke... Neste gang ville jeg skjært vekk det godt stekte, hvelvet kaken , sånn at du får bunnen opp. Den er alltid flat, og smurt glasuren på Anonym poster: 4acf9d2c457e3bccc7d036b4f09572de
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 åh takk for tips!HVORFOR tenkte jeg ikke på det!Svarte atså.....men nå vet jeg altså det! Anonym poster: cacaecc17a020b2fba15a346eaef4827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå