Gå til innhold

Prøvde meg som kakebaker idag og....


Anbefalte innlegg

Skrevet

den ble knallbra, bortsett fra at den ble litt godt stekt på topplokket:P

mykner den litt etterhvert tror dere?ble jo litt hardt:P har masse glasur på......;-)

 

Anonym poster: cacaecc17a020b2fba15a346eaef4827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags kake er det da? Og de er jo ofte sprø når man tar de ut. SYns de er gode da.

 

Anonym poster: 749d225d0cf1a67e1f10cf3f37c4a22f

Skrevet

Hvis den ble brent, så mykner den nok ikke... Neste gang ville jeg skjært vekk det godt stekte, hvelvet kaken , sånn at du får bunnen opp. Den er alltid flat, og smurt glasuren på ;)

 

Anonym poster: 4acf9d2c457e3bccc7d036b4f09572de

Skrevet

åh takk for tips!HVORFOR tenkte jeg ikke på det!Svarte atså.....men nå vet jeg altså det!

 

Anonym poster: cacaecc17a020b2fba15a346eaef4827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...