LilleBamBam+EnTil Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Alt er anerledes denne gang, så jeg føler meg nesten som førstegangs. Er ca 37 uker i dag. Økende kynnere som kommer med 3-6 min mellomrom. Noen er bare ubehagelige, andre sitter litt i ryggen eller murrer i magen en kort stund. Har time på fødepol på tirsdag så vil ikke ringe før jeg med rimelig sikkerhet vet at dette er tegn på fødsel. Hva trr dere?
LilleBamBam+EnTil Skrevet 7. april 2013 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2013 glemte å skrive at jeg også får korte, små tak og murringer uten kynnere
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Et tips er å sjekke om det avtar hvis du tar en varm dusj... Hvis det ikke gjør det er det visst større sjanse for at det er fødsel på gang. Åh, for en spennende tid du har i vente håper du gleder deg Anonym poster: 5c4724fbfa0f6f166a1ee7f798c869ac
LilleBamBam+EnTil Skrevet 7. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2013 Åja, gleder meg masse.........tror jeg. Skal nok ha KS grunnet komplisert seteleie så det blir en ny erfaring.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 (endret) Denne gangen var helt annerledes for meg enn forrige gang.. Forrige gang gikk jeg og murret i ukesvis før riene satte i gang for fullt. Denne gangen fikk jeg plutselig litt tak/murringer ei natt.. Ganske nøyaktig ti minutters mellomrom.. Trodde bare kroppen min lurte meg.. Hele dagen etter gikk jeg og var skikkelig øm i magen og trodde jeg bare var sliten i livmora etter nattas tull. Litt tak i ny og ne, men trodde det bare var tull siden jeg enda hadde over 4 uker igjen til termin. Morgenen etter våknet jeg halv 7 med "mensenkramper" som jeg begynte å ta tiden på.. Ca 7 min mellom hver gang. Ganske nøyaktig. Trodde fremdeles det bare var lurerier. For å gjøre en lang historie kortere.. 22:30 samme kveld var gutten født. 4 uker før tia. Men jeg vet ikke hvordan dine tak og murringer kjennes ut, men hvem vet.. Kanskje det er en/ei som har det litt travelt Jeg sitter her nå med en gutt som er 3,5 uker.. Og på onsdag er termin Uansett: masse lykke til om det er nå det skjer eller om noen uker Endret 7. april 2013 av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Pinnus Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Siden du skal ha KS pga seteleie ville jeg ringt dem for å høre. Hvis det plutselig tar seg voldsomt opp er det greit med litt ekstra tid slik at du ikke ender i setefødsel eller hastesnitt. Fullført 37 uker er vel for termin å regne? Jeg hadde absolutt ringt føden for råd, kanskje de vil at du skal komme inn å sjekke for sikkerhetsskyld. Bedre føre var....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå