Gå til innhold

Bikinioverdel til slappe pupper..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode tips? Puppene som jeg før syns var for store, er to barn senere nesten uten innhold. Det føles hvertfall sånn.. Mye skinn.. Huff..

Trenger en fin bikinioverdel nå!

Anonym poster: b17a369dda3beef1ee86c8fa7888904e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring med det, men ser for meg de bikinitoppene som er som en bh , med støtt vil passe til det.

Anonym poster: d7e3129bbf1724b7ec4c8e3d37f5a153

Skrevet

Jeg kjøper bikini-bh med lett polstring (ikke så mye at det øker størrelsen, bare nok til at det blir litt ekstra støtte) og bøyle under. Da gir den god støtte, puppene flyter ikke utover, men de får en fin form :)

Ikke like lett å finne, men det finnes. Jeg har kjøpt på "Det lille under" i Oslo, vet jeg har kjøpt på Change tidligere også, selv om de ikke var av like god kvalitet og ikke holdt like bra. Men de satt ganske fint.

Anonym poster: e8f1a4077be4d8ee463e9a12b19e2bff

Skrevet

Jeg har store pupper som henger litt. Bruker Change bikinier. Full cup. De er veldig bra. Dyre, men bra.

Anonym poster: 445a7784246c8da4beeb33342ce44f58

Skrevet

Kjenner problemet.

men i år fant jeg faktisk en trekant bikini på change som både støtta og holdt på plass. Nå er boobisene mine litt fyldigere enn før grunnet graviditeten, men tkjøpte denne før de begynte vokse for fullt. Så annbefaler en tur på change

Skrevet

Gå på en dyr undertøysbutikk. Jeg handlet på next to nothing, betalte 700kr for overdelen og 250 for underdelen. Kjøpte en halternack bikini med spiler, den gir støtte, holder på plass og løfter opp. Det er verdt det!

Anonym poster: b0377898c68430d6296cf5b3f1836be6

Skrevet

Bikinitopp med spiler og halterneck. Da får du et lie løft og en liten kløft. Sjekk ut Change butikkene

Skrevet

Jeg har fått laaaaange tomme bryster etter å ha ammet to barn. Skinnfiller rett og slett. Hehe. Cubus hadde noen fine som satt veldig bra på min kropp. http://cubus.no/no/#page-4

Skrevet

Av typen balcony? De løfter puppene opp uten å dekke de helt :)

Skrevet

Mine datt bare av balkongen :P

Neida, men kunne hatt hele lommeboka i bhen i tilleg til boobisene, og likevel gått med stramme topper

Skrevet

Haha to apekatter... Kjenner så godt igjen det der med å dette ut av balkongen :-)

Anonym poster: b17a369dda3beef1ee86c8fa7888904e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...