Gå til innhold

Uplanlagt gravid- Hadde ikke tenkt å ha flere barn :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn fra før og føler det er nok for meg. Men er nå blitt gravid med nr 3 med prevensjon.. Og jeg er så lei meg!!

Jeg er fulltidsstudent (2år igjen), ingen jobb og ikke tid til å skaffe og jobbe 50% de neste 6 mnd pga eksamener og mannens reisejobb.

Jeg vil ikke slutte på skolen! Jeg skal (og vil) 2 uker til Frankriket til sommeren og 2 uker til New York rundt termindato.. Vi bor i et lite hus, som er trangt allerede, hadde tenkt å bygge på, da planen var at jeg skulle begynne å jobbe i august når ungene får mer bhg plass. OG jeg har solgt alt av utstyr!

Jeg kjenner meg så delt om hva vi skal gjøre.. Og føler det som taler i mot egentlig er svært egoistiske grunner...

Anonym poster: 9faff2fca2512f327e3cfd9152c9ec40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår problemstillingen din, og du har noen tøffe valg frem for deg, men det gjør likevel vondt å lese om dette når vi selv har vært prøvere i over 4 år uten å ha fått noe resultat av det! Lykke til!

Anonym poster: e00efef6f158d05ac6df0b16c868774f

Skrevet

Forstår problemstillingen din, og du har noen tøffe valg frem for deg, men det gjør likevel vondt å lese om dette når vi selv har vært prøvere i over 4 år uten å ha fått noe resultat av det! Lykke til!

Spar deg! Blir du virkelig lykkeligere av at HI beholder et uønsket barn? Jeg hadde aldri beholdt et barn jeg hverken hadde økonomi, tid eller energi til. Utrolig urettferdig og trist at du måtte oppleve å bli gravid med prevensjon :-( Et umenneskelig valg men håper du og mannen sammen finner ut hva som blir best.

Anonym poster: 0d5416ef4c8261b41a670c40655437be

Skrevet

Når har jeg sagt at hun skal beholde eller ikke? Dette er hi sin avgjørelse, jeg skrev kun at det var vondt å LESE det!!

Skrevet