Gå til innhold

jeg har nylig blitt mye sunnere


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kuttet helt ut colaen jeg drakk flere flasker dagen. jeg spiser generelt sunnere og. det er en uken siden jeg startet med det. Idag ble jeg skikkelig dårlig i magen. er det andre som har blitt det også, når de har startet ett sunnere kosthold. orker ikke bli syk nå

 

Anonym poster: 57a9c28510c01091d7053c070e5fdf35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt å bli dårlig i magen når man endrer kostholdet drastisk.

Skrevet

Husk det er en stor forandring for magen/kroppen når en legger om vaner en har hatt over lang tid, og da skjer det ofte at en blir dårlig på en eller annen måte, enten med magevondt, kvalme eller lite energi, men ikke gå tilbake til gamle vaner av den grunn! Det blir bedre:)

Skrevet

takk for svar :) når jeg har kommet over dette, følses kroppen forhåpentligvis mye bedre

 

Anonym poster: 57a9c28510c01091d7053c070e5fdf35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...