Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 jeg har kuttet helt ut colaen jeg drakk flere flasker dagen. jeg spiser generelt sunnere og. det er en uken siden jeg startet med det. Idag ble jeg skikkelig dårlig i magen. er det andre som har blitt det også, når de har startet ett sunnere kosthold. orker ikke bli syk nå Anonym poster: 57a9c28510c01091d7053c070e5fdf35
n74 Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Det er helt normalt å bli dårlig i magen når man endrer kostholdet drastisk.
ønsker sårt en spire Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Husk det er en stor forandring for magen/kroppen når en legger om vaner en har hatt over lang tid, og da skjer det ofte at en blir dårlig på en eller annen måte, enten med magevondt, kvalme eller lite energi, men ikke gå tilbake til gamle vaner av den grunn! Det blir bedre:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 takk for svar når jeg har kommet over dette, følses kroppen forhåpentligvis mye bedre Anonym poster: 57a9c28510c01091d7053c070e5fdf35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå