Gå til innhold

Mammaklær!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer str på f.eks bukser??

I vanlige bukser så passer aldri bukser i livet til meg når de passer rundt rompe og lår, har ca en str 36 i rumpe og lår, og en 38 i livet, men hvordan velger eg str i mammabukser ?? Er livvidden større når du går opp en str eller er D bare rumpe og lår og livet er så stretchy at D passer ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje bare prøve deg frem? Eller kanskje noen vet svaret ;)

Skrevet

Ja må nok sikkert det, bare at eg håpet å slippe :P bor litt langt fra nærmeste storsenter, det lokale vi har har ikkje mammaklær butikker :/så hadde håpet på å få kjøpt via nett, men litt kjedelig å kjøpe på nett å så e det heeeelt feil :P

Skrevet

Da hadde jeg kjøpt bukse i 36! Dersom du kjøper mammabukse med høyt liv har de et meget elastisk liv! (jeg brukte samme mammabukse hele veien, og opplevde aldri at den ble for stram..dette sier litt om elastiteten)

Noen legger også på seg en del også andre steder og må opp en str pga det, men da får du heller kjøpe ny bukse når det skjer...

Skrevet

Får prøve meg på en i str 36, gjerne en litt rimelig en, har du noe erfaring med hm sine mammaklær?? Eller noen Anna butikk som har nettbutikk du vil anbefale?? :)

Skrevet

Kjøpte en del fra HM og synes de er helt normale i størelsen, jag brukte iallefall samme str der som jeg gjorde ellers. Kjøpte det meste av mammabukser på HM og var fornøyd med det. Ellers bestilte jeg vel noe fra den kule mage eller hva det nå heter, men HM er generelt litt billigere enn andre nettbutikker med mammaklær synes jeg...

Skrevet

Det kommer an på magen da. Bruker str 38 til vanlig, selv de kan være vide i lårene. Samme med gravidbuksene til hm, passe i livet men for store i lårene. Brukt mye tights jeg, og en olabuksemodell som har passa kroppen min.

Skrevet

De fleste butikker har måletabell på nett. Jeg har kjøpt både kjoler, tights, jeans og genser på hm sin nettbutikk. Alt har passet perfekt. Og jeg ville aldri ellers turt å handle på nett. Syns faktisk det er lettere å kjøpe klær nå som jeg er gravid :-)

Skrevet

Jeg har brukt samme str i gravidebuksebe til hm som i andre bukser. Generelt synes jeg gravidebukser kan være litt for trange akkurat i sømmen mellom selve buksestoffet og magestoffet (altså der dongeristoffet slutter). Og at denne sømmen er litt trang er veldig ubehagelig, det presser unger magen.

Skrevet

De fleste butikker har måletabell på nett. Jeg har kjøpt både kjoler, tights, jeans og genser på hm sin nettbutikk. Alt har passet perfekt. Og jeg ville aldri ellers turt å handle på nett. Syns faktisk det er lettere å kjøpe klær nå som jeg er gravid :-)

Det synes jeg også! Kjempefornøyd med klær fra HM. Til vanlig bruker jeg 42, av og til str 44. Alle mammaklærne har jeg konsekvent kjøpt i str. 44.

Skrevet

H&m sine bukser bruker jeg samme størrelse sim normalt.

Eneste du burde huske på er at dersom du er mellom to størrelser så ville jeg tatt den største av dem med tanke på at du sikkert kommer til å samle litt mer vann i kroppen og kanskje legge på deg litt på hoftene :-)

Skrevet

Jeg har brukt samme str i gravidebuksebe til hm som i andre bukser. Generelt synes jeg gravidebukser kan være litt for trange akkurat i sømmen mellom selve buksestoffet og magestoffet (altså der dongeristoffet slutter). Og at denne sømmen er litt trang er veldig ubehagelig, det presser unger magen.

Enig i det, mange av de strammer nederst på magen.

Skrevet

Takker for svar dere :)

Har gått for å bestille meg en bukse ;) så får eg se hvordan den passer, men utifrå det dere sier så tror eg s skal gå fint ;)

Men er det noen Anna side enn hm, som er rimelig,?? Syns de eg har kommet over er så himla dyre, oppimot tusen kr for en bukse du skal bruke i 6-7 mnd, D e drøyt på mitt budsjett hvertfall ;)

Skrevet

www.asos.com har kjempemasse fine mammaklær. Bare husk på at du må betale toll/moms i tillegg hvis du handler for over 200kr :)

Skrevet

Ellos.no har ikke prøvd de selv, men veit at de har. Ellers har jeg vært fornøyd med h&m. Man får bukse det til ca 400,- men etter flere mnd bruk og vask blir den god og sliten. Brukte den litt etterpå også. Blitt en del hull i magebåndet, men det synes jo ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...