vekt81 Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Svigerfar spanderer tur på oss... Jeg kommer til å ha passert 27 uker... Usikker på om jeg skal takke ja, eller ei?! Noen med erfaringer?! Og hvilken uke var du i ?!
TwinkleStar Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Vi var avgårde i uke 16, så det er jo mye tidligere enn du vil være. Var 30 grader hver dag og hadde aldri noe problem med verken reisen eller varmen
vekt81 Skrevet 7. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2013 Ja, du var jo litt kortere.... Varmen blir nok ikke det verste... Snakk om september/oktober... Får tenke litt på det..
MammaMø84 Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Eg va 28 uke når eg va i spania mæ minste mann gjekk heilt greit det
Kanelbulle Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Tenk på å dra et sted med gode sykehus og husk reiseforsikring! Når vi var på Tenerife i vinter ble jeg innlagt to dager grunnet blødninger. Ikke gøy, men det hjalp at det var et bra sykehus hvor de hadde oversettere (legene kunne ikke engelsk) og at Europeiske ordnet alt det praktiske (jeg betalte ikke en krone).
Julibaby 2013 Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Vi var i Roma når jeg var 25 uker, er jo ikke helt det samme da men, hehe, gikk bra det:)
Mamma til rakkerunge Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Jeg var ca like langt på vei som deg da jeg i august mnd var på Rivieraen. Det funket helt fint!
Amygdala84 Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Tre ukers roadtrip i USA da jeg var litt over halvveis i svangerskapet. Null problem!
Rediken Skrevet 8. april 2013 #9 Skrevet 8. april 2013 Jeg var i Hellas i uke 24, gikk helt fint. Passet godt på hva jeg spiste og at jeg ikke ble overopphetet i solen. Sørg for at reiseforsikringen din dekker svangerskapsrelaterte ting. (ikke alle forsikringer dekker det)
Nr3_i_magen Skrevet 30. april 2013 #10 Skrevet 30. april 2013 Jeg kom hjem fra Paris i går og er 29,5 uker. Jeg var mye dårlig i begynnelsen så dette var den beste tiden for meg å reise. Det er nå jeg er i best form fordi jeg er ferdig med kvalme og ganske ferdig med trøtthet, har stor nok mage til at alle ser at jeg er gravid, men det har enda ikke blitt så tungt at jeg ikke kan bevege meg eller sove.
DaTuMa Skrevet 1. mai 2013 #11 Skrevet 1. mai 2013 Jeg var nettopp i Egypt i uke 27. Fantastisk uke var i mye bedre form enn vanlig. Måtte bare stå en del på flyturen, men det er jo ikkeno problem reis og kos deg
vekt81 Skrevet 2. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 2. mai 2013 Turen er bestilt og gleder meg til en knall tur med barna og samboer! Da kan vi kose oss før den lille kommer!!
AO3 Skrevet 2. mai 2013 #13 Skrevet 2. mai 2013 Var i Kroatia rundt uke 24-25. Det gikk helt fint. Var ekstra nøye på hva jeg spiste, at jeg ikke ble for varm + skjermet magen for mye direkte sol. Jeg er faktisk litt usikker på om jeg ville dratt noe særlig senere - tenker spesielt på HVIS fødselen skulle starte prematurt. Da er det bedre å være i et land hvor man har enkelt tilgang på høyspesialisert behandling av ekstremt premature. Jeg var jo egentlig såvidt over levegrensen selv, og tenkte litt på det, faktisk. Uansett er det superviktig at man har reiseforsikring - og at man har sjekket vilkårene nøye slik at man VET at man er dekket! Vilkårene mtp reisetidspunkt varierer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå