Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Var ute på byen i går - noe jeg sjelden er. Det var utrolig gøy, men jeg hadde litt vel mange turer til baren. På vei hjem slo vi følge med noen gamle venner. En av dem ville ha meg med hjem på nachpiel. Jeg sa nei - skjønte tegninga for å si det slik. Da jeg sa hadet gajeg en klem, men han tok initiativet til et kyss. Jeg trakk meg ikke bort, og gjengjeldte jo slik kysset- men sa raskt hadet og dro hjem. Jeg føler veldig på dette i dag. I løpet av 10 år sammen med mannen min har jeg aldri gjort noe slikt, og trodde heller ikke jeg kom til å gjøre det. Har i alle fall fått bekreftet for meg selv at det å ikke bli med noen hjem fra byen sitter i ryggmargen på meg, uansett hvor full jeg er. Men kunne ønske at det ikke endte med et kyss. Kan garatere at det aldri vil skje igjen i alle fall! Hva sier dere? Har jeg vært utro på et vis? Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 På et hvis var du jo det da, men vil ikke akkurat si at det var så voldsomt alvorlig. Hvis du tror noen så dere hadde jeg sakt det til mannen, men hvis du er helt sikker på at ingen så dere hadde jeg holdt tett å heller straffet meg selv med tidenes dårligste samvittighet. Anonym poster: 826c796f4bd52931639c1348756a4380
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Har du fortalt det til mannen? Hadde du gjort det foran mannen? Sier du nei på begge er dette utroskap. Anonym poster: 6246045d0f041991e797008a301d5ef7
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Jeg lurer på om jeg skal fortelle det. På grunn av at jeg mener det er viktig å ikke ha noen lik i lasten. Men så er en liten del av meg redd for reaksjonen også. Kjenner jeg ham rett er det kanskje noe han vil takle. Han snakker mye om at han blir glad når jeg får oppmerksomhet fra andre og at jeg bør tøye grensene mine litt når jeg er ute med venner. Han mener at det er lov å flørte med andre ( selv om han ikke er en flørtete type selv) - men han mener selvsagt ikke at man skal kysse andre. Jeg tror kanskje at han vil ha fokus på at jeg faktisk ikke ble med hjem, selv om jeg denne kvelden var hjemme alene og i teorien kunne ha vært borte uten at noen merket det. Men så kan det jo hende at vissheten om at jeg gjengjeldte et kyss kan så frø av mistenksomhet og kanskje ødelegge hele forholdet Fy så unødvendig!! HI Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Har du fortalt det til mannen? Hadde du gjort det foran mannen? Sier du nei på begge er dette utroskap. Anonym poster: 6246045d0f041991e797008a301d5ef7 Det kan jo fortsatt være utroskap selv om man svarer ja på første spørsmålet da. Anonym poster: cb0accc5808041db76682d55d05e48f2
*Lissi* Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 For meg er et kyss utroskap. Men, hadde ikke gått ifra mannen om han hadde gitt et kyss til en dame på fylla. Hadde nok blitt skuffet og lei meg, men fult mulig å tilgi. Hadde ikke fortalt det. Er for åpenhet i et forhold, men det der burde du spare mannen din for. Du angrer og kommer ikke til å gjøre det igjen. La det ligge.
September<3 Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Var det ett kyss, som i en suss, eller ett kyss som i tunge og hele pakken?? Jeg hadde sagt som sant var, han kysset deg.. Utifrå det du sier så vil eg ikkje påstå at du gjengjeldte kysset, heller mer litt sånn sjokk ka skjer frøse fast..
BikkjeBisk Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Jeg lurer på om jeg skal fortelle det. På grunn av at jeg mener det er viktig å ikke ha noen lik i lasten. Men så er en liten del av meg redd for reaksjonen også. Kjenner jeg ham rett er det kanskje noe han vil takle. Han snakker mye om at han blir glad når jeg får oppmerksomhet fra andre og at jeg bør tøye grensene mine litt når jeg er ute med venner. Han mener at det er lov å flørte med andre ( selv om han ikke er en flørtete type selv) - men han mener selvsagt ikke at man skal kysse andre. Jeg tror kanskje at han vil ha fokus på at jeg faktisk ikke ble med hjem, selv om jeg denne kvelden var hjemme alene og i teorien kunne ha vært borte uten at noen merket det. Men så kan det jo hende at vissheten om at jeg gjengjeldte et kyss kan så frø av mistenksomhet og kanskje ødelegge hele forholdet Fy så unødvendig!! HI Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa Kan du "bevise" at du dro hjem med vitner eller at du skreiv noe på facebook når du kom hjem etc?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #9 Skrevet 7. april 2013 Jeg ville sagt at han kyssed deg, og i sjokket viste du ikke helt hva du skulle gjøre. Du kysset jo ikke tilbake, men stod der bare. Anonym poster: a016e6ed2d1851477615fd8262940912
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Var det ett kyss, som i en suss, eller ett kyss som i tunge og hele pakken?? Jeg hadde sagt som sant var, han kysset deg.. Utifrå det du sier så vil eg ikkje påstå at du gjengjeldte kysset, heller mer litt sånn sjokk ka skjer frøse fast.. Ingen tunge, men mer enn en muss. Men jeg gjengjeldte det i form av at jeg likte å bli kysset. Derfor sa jeg raskt hadet og beinfløy inn i huset. Kjente på at jeg lett kunne gjort noe enda dummere for å si det slik HI Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Jeg lurer på om jeg skal fortelle det. På grunn av at jeg mener det er viktig å ikke ha noen lik i lasten. Men så er en liten del av meg redd for reaksjonen også. Kjenner jeg ham rett er det kanskje noe han vil takle. Han snakker mye om at han blir glad når jeg får oppmerksomhet fra andre og at jeg bør tøye grensene mine litt når jeg er ute med venner. Han mener at det er lov å flørte med andre ( selv om han ikke er en flørtete type selv) - men han mener selvsagt ikke at man skal kysse andre. Jeg tror kanskje at han vil ha fokus på at jeg faktisk ikke ble med hjem, selv om jeg denne kvelden var hjemme alene og i teorien kunne ha vært borte uten at noen merket det. Men så kan det jo hende at vissheten om at jeg gjengjeldte et kyss kan så frø av mistenksomhet og kanskje ødelegge hele forholdet Fy så unødvendig!! HI Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa Kan du "bevise" at du dro hjem med vitner eller at du skreiv noe på facebook når du kom hjem etc? En venninde overnattet hos meg. Hun hadde allerede gått inn i huset når dette skjedde. HI Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 Jeg lurer på om jeg skal fortelle det. På grunn av at jeg mener det er viktig å ikke ha noen lik i lasten. Men så er en liten del av meg redd for reaksjonen også. Kjenner jeg ham rett er det kanskje noe han vil takle. Han snakker mye om at han blir glad når jeg får oppmerksomhet fra andre og at jeg bør tøye grensene mine litt når jeg er ute med venner. Han mener at det er lov å flørte med andre ( selv om han ikke er en flørtete type selv) - men han mener selvsagt ikke at man skal kysse andre. Jeg tror kanskje at han vil ha fokus på at jeg faktisk ikke ble med hjem, selv om jeg denne kvelden var hjemme alene og i teorien kunne ha vært borte uten at noen merket det. Men så kan det jo hende at vissheten om at jeg gjengjeldte et kyss kan så frø av mistenksomhet og kanskje ødelegge hele forholdet Fy så unødvendig!! HI Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa Kan du "bevise" at du dro hjem med vitner eller at du skreiv noe på facebook når du kom hjem etc? En venninde overnattet hos meg. Hun hadde allerede gått inn i huset når dette skjedde. HI Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa Jeg skrev tidligere at jeg var alene, men da mente jeg at familien ikke var hjemme. Min venninde ville nok aldri sagt noe på at jeg ble med på nachpiel HI Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa
Gjest Morn du Skrevet 7. april 2013 #13 Skrevet 7. april 2013 La det ligge. Du gjorde det mest fornuftige da du gikk. Du vet jo nå hva du skal holde deg unna.
September<3 Skrevet 7. april 2013 #14 Skrevet 7. april 2013 Var det ett kyss, som i en suss, eller ett kyss som i tunge og hele pakken?? Jeg hadde sagt som sant var, han kysset deg.. Utifrå det du sier så vil eg ikkje påstå at du gjengjeldte kysset, heller mer litt sånn sjokk ka skjer frøse fast.. Ingen tunge, men mer enn en muss. Men jeg gjengjeldte det i form av at jeg likte å bli kysset. Derfor sa jeg raskt hadet og beinfløy inn i huset. Kjente på at jeg lett kunne gjort noe enda dummere for å si det slik HI Anonym poster: 3b87bd8532a657d6b5677490ccbd03fa Da vil eg ikkje si at du har vært utro, og velger du å si det til mannen din ville eg fortalt at han kysset deg, at du blei paff og flyttet deg ikkje..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #15 Skrevet 7. april 2013 Ikke utroskap, men ingen grunn til å si det til mannen. Hvorfor gjøre ham urolig. Jeg har i hvertfall ingen behov for at min mann forteller med sånne detaljer. Anonym poster: e87c4585f1042a7cb5e76eabc496fe85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå