Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Nå har kattehelvete til naboen vært og tisset på døra her igjen. Blir jo så det lukter i hele huset! Det går heller ikke an å sette igjen noe her ute uten at det kommer kattetiss på det. Måtte kaste babyvogna da den stinket selv etter gjentatte forsøk på å rense den. Blir så lei! Hvis dette ikke slutter vurderer jeg sterkt å sende lille pus til kattehimmelen!! Anonym poster: 3fb06d0f5b727c9de73379bc0a5ea187 Anonym poster: 3fb06d0f5b727c9de73379bc0a5ea187
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Eller du kan oppføre deg som et normalt menneske, kontakte naboen, og deretter bruke dyrevennlige produkter som eddik og sitrus til å holde katten borte. Mennesker som deg gjør meg kvalm. Anonym poster: dfe021319c346606e64987073d243230
BikkjeBisk Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Tror det finnes et middel for å legge plasser der man ikke vil ha katter, selges på dyrebutikker. Går også å legge pepper ut der den bruker å gjøre ifra seg.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Du kan få kjøpt noe som heter kattdegvekk på hagebutikker.. Anonym poster: a78c1e7ce4b44f3a91cb5c1559b0c3e0
Trimsi Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Finnes bra ting å få kjøp, og det er bare å google så finner du masse råd som appelsinskall, pepper, hvitløk og kaffegrut. Prøv deg fram. Hehe, kan vel fort bli til at inngangsdøren din ser ut som 4-stjernes middag.... Synes absolutt du bør snakke med naboen, kan det være en ukastrert hankatt? Da synes jeg du skal kreve å få den kastrert! Hadde den naboen vært meg hadde jeg kjøpt et kattestoppmiddel å gitt deg, må være flaut å høre om sånne hendelser.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Har prøvd alt som er å få kjøpt og alle kjerringråd jeg har kommet over. Ingenting hjelper mot dette dyret. Har også snakket med naboen, men er jo ikke så mye å gjøre når de har utekatt. Er så møkklei av at jeg har mye ekstraarbeid mange ganger i uka pga dette. Jeg har valgt å ikke ha dyr, allikevel lukter det kattetiss overalt! Anonym poster: 3fb06d0f5b727c9de73379bc0a5ea187
Trimsi Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Da synes jeg du/dere skal ta dere tid til en liten "kattejakt". Er det en mulighet å få tatt den på fersken? Hageslange, en god vannpistol eller bare et glass vann.... Dette er en effektiv katteskremmer og katter husker godt Skjer dette bare på natten, kan dere jo be eierne om bare å slippe den ut på ettermiddagen når dere er hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Forresten, jeg hadde bedd naboen kastrert katten.. Da forsvinner denne brunstlukten mer eller mindre. Jeg har selv hankatter og har av hensyn til både naboer og formering kastrert kattene mine. Har ikke fått en eneste klage i ettertid Anonym poster: a78c1e7ce4b44f3a91cb5c1559b0c3e0
Trimsi Skrevet 7. april 2013 #9 Skrevet 7. april 2013 Ja, høres veldig ut som en ukastrert hankatt.... Den må kastreres, ellers har den ikke noe å gjøre ute, i et boligområde.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #10 Skrevet 7. april 2013 Har prøvd alt som er å få kjøpt og alle kjerringråd jeg har kommet over. Ingenting hjelper mot dette dyret. Har også snakket med naboen, men er jo ikke så mye å gjøre når de har utekatt. Er så møkklei av at jeg har mye ekstraarbeid mange ganger i uka pga dette. Jeg har valgt å ikke ha dyr, allikevel lukter det kattetiss overalt! Anonym poster: 3fb06d0f5b727c9de73379bc0a5ea187 Hva med å "finne" katta å sende den til et dyrehjem av noe slag? Anonym poster: 2d646765da3db52c0846f4c86530879d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #11 Skrevet 7. april 2013 Legg deg på lur og spyl katta med hageslangen. Trenger bare å gjøre det max 2 ganger. Anonym poster: 6de3407b75511e21ad9677836d06d2ff
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #12 Skrevet 7. april 2013 `Be om at de kastrerer den, da lukter det ikke fullt så ille. Anonym poster: 6c6e1bfccaee17c4f6f13198c80a0ca3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #13 Skrevet 7. april 2013 Hageslange! Rimelig "snilt", og utrolig underholdende ...og be naboen om å kastrere katta... Eventuelt legg ut noen gamle filler som katta kan gjøre sitt på, som du så legger bort til naboen....! Anonym poster: 758780d4a8c24d0fe179d45c4308e030
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #14 Skrevet 7. april 2013 Folk som ikke kastrerer/steriliserer kattene sine er dårlige dyre eiere, kattene lager/får flere katter, OG de markerer. Krev at de kastrerer katten eller du anmelder dem!!! Anonym poster: 135b001cb60f9cede70cd393584173dc
Mockanin Skrevet 7. april 2013 #15 Skrevet 7. april 2013 Har vært ille plaget med nabokatter tidligere. Prøvde alt fra å kaste ting på dem, skremme dem, KATTDEGVEKK og alle mulige kjerringråd. Den dagen vi fikk hund ble vi kvitt de helvetes kattene. Kjekt å ha katt som terroriserer resten av nabolaget. Uansvarlig dyrehold når dem er til plage for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå