Smyril Line Skrevet 7. april 2013 #26 Skrevet 7. april 2013 Løk, hvitløk, purre, paprika, sopp, tomat, ulike typer salat, spinat, miniasparges og brokkoli er vel det det går mest av. Ellers en del blomkål, rosenkål, mais og spinat.
November-spire-79 Skrevet 7. april 2013 #27 Skrevet 7. april 2013 Vi bruker stort sett gulrot,potet,blomkål, erter, paprika, tomat og agurk hver dag. Noen ganger har vi løk, broccoli, kål, aspargesbønner og vårløk
Flettfrid og lilleprins Skrevet 7. april 2013 #28 Skrevet 7. april 2013 Paprika, løk, sopp, gulrot, potet, disse brukes som regel ukentlig.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #32 Skrevet 7. april 2013 Gulrot, søt paprika, brokkoli og agurk er det som forsvinner fort her i huset. Det er igrunn bare brokkoli som ikke blir maula, ungene spiser så det tyter ut av ørene dems nesten. De spiser det sjeldent til middag, men det er støtt og stadig tomt når jeg skal ha noe. Igår kjøpte jeg 3kilo gulrot i håp om at jeg skulle få noen til middagen vi skal ha idag, det er fire stk igjen i kjøleskapet ser jeg. Kinesisk hvitløk bruker vi også foresten mye av, løk er det veldig sjeldent siden jeg ikke tåler det. Kan ha det i mat, men må pelle det ut for å ikke bli veldig dårlig i magen. Knutekål er vi veldig glade i, men det er litt sesongvare så ikke like ofte vi får tak i det. Anonym poster: 3fcbe68f52c7eadfd02685975ded33fb
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. april 2013 #33 Skrevet 7. april 2013 Brokkoli, spinat, gulrot, paprika, løk, agurk og tomat går de mye av her
Ooops I did it AGAIN Skrevet 7. april 2013 #34 Skrevet 7. april 2013 Løk i alle varianter, brokkoli, gulrot, blomkål og selleri. Både stang og rot.
Light of my life Skrevet 7. april 2013 #36 Skrevet 7. april 2013 Løk, hvitløk, chilly og ingefær brukes mye som smakssettere i de fleste retter. Alle typer bønner og linser brukes istede for kjøtt. Er spesiellt glad i søtpotet. Mmmmm, sulten nå....
Light of my life Skrevet 7. april 2013 #37 Skrevet 7. april 2013 Løk, hvitløk, chilly og ingefær brukes mye som smakssettere i de fleste retter. Alle typer bønner og linser brukes istede for kjøtt. Er spesiellt glad i søtpotet. Mmmmm, sulten nå.... Tomat glemte jeg. Bruker i alle former; på boks, soltørket, og rå.
Raych Skrevet 7. april 2013 #38 Skrevet 7. april 2013 Uten tvil agurk.... Den maules over en lav sko av ungene Deretter blir det nok brokkoli, gulrot, paprika og tomat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå