Gå til innhold

Vanlig å savne å være singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er gift eller har samboer osv, er det vanlig å til tider savne å være fri og frank, singel osv?

Tenker ganske mye på dette, og følesen tar litt overhånd avogtil. Har en bra mann men vi har mye problemer og blir ganske nedstemt av tanken på hvor bra jeg hadde det da jeg var alene også alenemor tidligere.. Mye lettere:(

Anonym poster: c09cb64134e579fe231dd1d49b8a8a87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du vært singel hadde du savna noen hos deg. Sånn er det bare til tider for noen.

var sånn før, men nå etter jeg traff samboeren, kan jeg ikke forestille meg livet uten han <3

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når jeg bodde med eksen savnet jeg det hver dag. Nå savner jeg det overhodet ikke

Skrevet

Ja inn i mellom så kan jeg tenke at det hadde vært fint å være singel, ta seg en skikkelig fest og få flørta litt ;)

Spesielt om gubben er litt muggen en dag :P

Men som regel tenker jeg at jeg er glad for at jeg er i et forhold. Selvfølgelig fordi jeg har følelser for mannen min, men også for å ha noen å dele alt med og noen som hjelper meg med både barn og andre ting.

Er nok veldig vanlig å tenke sånn av og til, men om du tar deg selv i å tenke det veeeldig ofte, så burde du kanskje tenke gjennom forholdet.

Anonym poster: 92f0f9721938d55f2d3a2d8a7015672f

Skrevet

Selv om jeg er sammen med verdens beste mann tenker jeg iblant på hvor "enkelt" ting hadde vært. Jeg kunne bestemt middag, når jeg skal på ferie og hvor, jeg kunne realisert drømmehobbyen til å bli proff osv. Tror det er helt normalt å savne å være singel til tider og igjen når man er singel savner mann å ha en mann :)

Skrevet

Jeg er i et trygt, stabilt og flott forhold. Vi har vært sammen i årevis og har barn sammen. I det siste har vi snakket litt rundt det å ha sex med andre, noe som nok grunner ut fra at vi begge er nysgjerrige, eventyrlystne og opptatt av mennesker. Hvis vi åpner forholdet vårt vil det være for å undersøke om det kan bidra positivt til forholdet, at man er mer frigjort og at det kan være en seksuell berikelse. Jeg håper det, men tror at det kun kan fungere hvis man har et gjennomsolid forhold, med gjensidig respekt og forståelse. Kanskje det kan være noe for dere?

Anonym poster: 9035d427f69fa133bebc6a8bc5e08931

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...