Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Sitter her ganske irritert nå... Dette har pågått en stund, men jeg kanskje ikke har insett hvor ille det er før nå. Jeg og sambo deler på "tur", hvem som skal ta seg av huset og ungene når vi jobber. Vi begge jobber en del hjemme utenfor arbeidstid. Og som dere forstår er det kanskje helt umulig at begge jobber samtidig når vi har to små på - 2 år og 6 år. Problemet her er at hver gang det er HANS tur til å ta seg av barna og huset, blir han så j*vlig irritert og sur å ha med. Kjefter og smeller for at jeg har glemt å gjøre ditt og datt, det er da han innser hvor mye husarbeid det er å ta seg av når vi har to barn og jobber fullt begge to. Det er faktisk sjeldent jeg får en hel dag til å konsentrere meg om å gjøre unna papirarbeid osv, mens når det er "min tur" så tar jeg ungene ut og finner på noe moro og sørger for at huset er strøkent, samt lager middag. Jeg gjør egentlig det meste ca 80% av husarbeid og ta meg av ungene, jeg føler meg diskrimert nå som jeg innser hvor mye jeg faktisk gjør i huset. og de 20% av gangene det er HANS tur så er det grining, kjefting er i huset. Ikke kan han lage mat heller. Jeg lurer på om han enten er avhengig av å jobbe eller sitte ved pc'en. Siden han blir så gretten osv. Ikke finner han på noe moro med ungene, han gjør husarbeid som han veksler mellom å sjekke epost på dataen, kjefter på meg for at jeg ikke har vasket nok klær osv... Ringer det en alarmbjelle her? Hilsen en frustert husmor som går fullt i arbeid. Anonym poster: 3cf57dc2e6b88abac5cf9ea0dc15ccad
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Vel, han er vel bortskjemt tenker jeg. Synes du skal dra av gårde for å jobbe om du kan - da kanskje han tar seg sammen. Og så må dere hver især skrive en liste slik at arbeidet kan fordeles 50-50 fremover. Ikke rart han blir irritert om det virker - at du gjør tingene for ham. Anonym poster: 820a953a6df0d95df14bd5afac68390f
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Tviler på det funker.. Anonym poster: 3cf57dc2e6b88abac5cf9ea0dc15ccad
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Få ned på papiret hva du gjør og hva han gjør, svart på hvitt. Og så bruker du dette som utgangspunkt for en diskusjon. Anonym poster: 9ddd1da0dcdd929a059aec057bdf4e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå