Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert om stemor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan egentlig mor/far nekte? Så sant det ikke betyr at de må ha ekstra samvær for å gjennomføre ferien?

Det er jo sånn at når man har barn på samvær så er det den forelderen som bestemmer hvem som skal hente/levere og ellers passe barnet.

Anonym poster: 484d1f8d17b81e4e3f03720f5afe0ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge Barnefar synes dette er greit hadde jeg latt dem reise :)

Skrevet

Jeg har reist på tur med min stesønn, uten at min mann er med, flere ganger. Jeg føler for han som han skulle vært mitt kjøtt og blod.

Hans mor har ikke motsatt seg noe i forhold til slike reiser.

Skrevet

Jeg har allerede gjort det, sendt datteren alene på ferie med stemor. Men så skal det sies at damen er alldeles fantastisk og har vært i livet til min datter hele hennes liv. Så de har et kjempegodt forhold!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min mann er den som stiller opp på dugnad, reiser på årsmøter i korps, henter lopper og selger på marked. Det er han som står fremst å jubler når min datter bærer fanen 17mai, og det er han som sitter på første rad på alle kamper.

Hvis han vil ta henne med på ferie alene så ber jeg ikke om fars tillatelse

Skrevet

Samboeren min har reist bort med barna mine flere ganger, og jeg har aldri spurt faren om hva han syntes om det, for hva vi gjør hjemme hos oss er det vi som bestemmer.

Anonym poster: 81098157b04feee0ce7e68e6750f2a96

Skrevet

Jeg tror jeg hadde spurt bf jeg altså.. Om han har betenkeligheter kan dere finne en løsning kanskje. Ofte er folk mer smidige om de får ha en mening! Jeg fikk være med stemoren min til Køben da jeg var 12, fordi venninnen avlyste i siste liten. Husker det fortsatt som en stor opplevelse, og alle mine tvil på ting som om hun likte meg like godt som søsteren min f.eks. forsvant etter det. Men nå har både foreldre og steforeldre hodet på rett plass hos oss :)

Skrevet

Min sønn og min mann har vært på fotballtur til Manchester to ganger, guttens far har kanskje ikke blitt spurt, men helt klart informert og han har vært glad for det. Om det smaker ørlite bittert vet jeg ikke, men han har vært glad for guttens skyld.

Om stemoren hadde tatt ham med på tur, hadde jeg blitt glad for det. Hun liker ham imidlertid ikke så godt, så det ville aldri skjedd.

Skrevet

Belgia er da et utrolig kjedelig sted for barn! Mye trafikk, han kan ikke språket, det er ingen plasser å "leke" uten om i de uendlige ekle bakgårdene.. Jeg ser ikke poenget!

Dessuten langt å kjøre hvis det er det de skal.

Jeg har en far derfra og husker feriene ned dit som gørr kjedelige!

Har DU vært der?

Anonym poster: acc27fed809513a288fbd169c9303bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...