Gå til innhold

Ganske bekymret


Sisron

Anbefalte innlegg

Kommer forsiktig inn hit:) Termin 12.12.13 har mistet to ganger så håper virkelig det går bra denne gangen. Flere i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mistet to ganger jeg også, første gang i uke 5 og andre gang 6+1, idag er jeg 5+2 så angsten er på god vei til å nå topp punktet :(

Men denne gangen SKAL det gå bra for oss :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper virkelig at det går bra for oss begge denne gangen. Hadde først en ma e trodde e var kommet til uke 11,reiste på ul pga småblødninger. Forsto at d va noe som ikke stemte. D va faktisk som å få et slag mitt i fjeset. Hadde jo aldri opplevd d før ,så hvorfor akkurat nå. Ho fant et fosteranlegg som va 7 uker. Måtte legges inn å ha utskraping,ikke kjekt nei.Gang nr 2 var en sa i uke 5. Må no si at hvis en først er så uheldig å miste så er det bedre enn en ma:( Men denne gangen skal det gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :( ja har forstått at sa er mye bedre enn ma:S er glad jeg slapp det!

Var hos legen på fredag som sendte henvisning til tidlig UL så skal ringe dit imorgen og håper jeg får så snart som mulig. Liker ikke å gå med denne angsten :(

Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :( ja har forstått at sa er mye bedre enn ma:S er glad jeg slapp det!

Var hos legen på fredag som sendte henvisning til tidlig UL så skal ringe dit imorgen og håper jeg får så snart som mulig. Liker ikke å gå med denne angsten :(

Hvor langt er du på vei nå?

Jeg er vel 5 fullgåtte uker i morra. Så da begynner jeg på uke 6. E ikke d sånn d e? Skal ringe å få me en legetime i dag,må bare få sjekket at alt e som d skal ,me hormonnivået mitt.Åsså lure e på om d e en uvi på gang. Men e jo super engsteli så d holder,e nesten sånn at kjenne e at d blir litt vått så må e på do å sjekke.... Men bare håper at d ikke skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, når du er 5 fullgåtte uker er du inne i din 6. uke :)

 

Jeg var og tok glukose belastning test idag...det var j**** for å si det sånn..brakk meg som bare det :S

Fikk vite at jeg får UL neste mandag da så det var kjekt :)

 

Også tok jeg ny test idag og ENDELIG var svaret 3+...har aldri kommet over 2-3 så er i litt lykkerus idag :D :D

 

Men ja, er akkurat lik deg, går på do for å sjekke men er livredd doen allikevel :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, når du er 5 fullgåtte uker er du inne i din 6. uke :)

 

Jeg var og tok glukose belastning test idag...det var j**** for å si det sånn..brakk meg som bare det :S

Fikk vite at jeg får UL neste mandag da så det var kjekt :)

 

Også tok jeg ny test idag og ENDELIG var svaret 3+...har aldri kommet over 2-3 så er i litt lykkerus idag :D :D

 

Men ja, er akkurat lik deg, går på do for å sjekke men er livredd doen allikevel :S

Fikkk ikke time til ultralyd før om to uker e,så gjett om d skal bli to laaaaange uker... Offa:( Va å tok masse prøver me legen i går bare for å sjekke at den delen e heilt grei.Men får ikke svar på d før i morra.Glad for at e e kommet me til uke 6 e,mistet jo sist når e va 5 uker på vei.Men e jo bekymret som d holder fordet. Har ikke nokke særlig lyst å oppleve å miste igjen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...