Gå til innhold

Herregud, mannen min la meg i bakken som cesar millan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde storkranglet og vi lå i senga, jeg reiser meg fra senga for å gå på toalettet derpå han griper arma mi og holder meg nede slik man gjør med hunder. Jeg HATER å få følelsen av å bli holdt fanget. Det ender med at jeg kommer i skikkelig fighter modus, men det nytter ikke ettersom han er en gigantisk muskelbunt og jeg kommer meg ikke av flekken. Jeg ble rett og slett tvunget til å ligge der til jeg gav opp. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre etterpå og ble halveis redd ham. Gjorde ikke vondt eller noe sånt, bare veldig skremmende og ydmykende.

WTF? Hva skal jeg gjøre nå da??

Anonym poster: f84ee25636a7306e66d0dcd9076c5be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være kødd.

Hvis ikke hadde jeg pakket sakene og dratt. For en psykopat.

Skrevet

Nei, det er helt sant! Igjennom 4 år har han aldri gjort noe slikt.

HI

Skrevet

Jeg ville ikke godtatt det, og det hadde nok vært grunn nok for brudd for meg. Men nå har jeg en absolutt nulltoleranse, grunnet opplevd vold i hjemmet som barn.

Anonym poster: 0c5e8b44e2149c77e0fa51860236f0d8

Skrevet

hva med å gå til kilden. si til han at du ble redd

Skrevet

Vi hadde storkranglet og vi lå i senga, jeg reiser meg fra senga for å gå på toalettet derpå han griper arma mi og holder meg nede slik man gjør med hunder. Jeg HATER å få følelsen av å bli holdt fanget. Det ender med at jeg kommer i skikkelig fighter modus, men det nytter ikke ettersom han er en gigantisk muskelbunt og jeg kommer meg ikke av flekken. Jeg ble rett og slett tvunget til å ligge der til jeg gav opp. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre etterpå og ble halveis redd ham. Gjorde ikke vondt eller noe sånt, bare veldig skremmende og ydmykende.

Slik man gjør med hunder?? Hvordan tror du hunder skal behandles egentlig? De synes garantert det er like ubehagelig å bli tvunget ned som deg. Søkt sammenlikning!

Anonym poster: 1c88fbebe0be4e98ad0da459f685945e

Skrevet

Du får ta det opp med han.Høre hva grunnen for dette var og gi han klar beskjed om at dette ikke er godtatt fra din side. Og hvis det gjentar seg, så er det slutt.. DU kan ikke leve med en mann som du er redd for..

Anonym poster: 76255255c0058c7203d26270b2cd44d6

Skrevet

hva med å gå til kilden. si til han at du ble redd

Ja, burde kanskje gjøre det. Bare så rart da han aldri har gjort noe slik og har bestandig vært imot vold. Han har aldri slått meg, barnet eller hunden. Vet ikke, kanskje han bare fikk en liten brist? Vi krangla ikke høylytt var bare "diskusjons" krangling, men det var om et veldig følsomt tema for oss begge.

HI

Skrevet

Slik man gjør med hunder?? Hvordan tror du hunder skal behandles egentlig? De synes garantert det er like ubehagelig å bli tvunget ned som deg. Søkt sammenlikning!

Anonym poster: 1c88fbebe0be4e98ad0da459f685945e

Har jeg skrevet at vi holder bikkja nede, nei, det har jeg ikke..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...