Gå til innhold

Nå er jeg flink!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt jevnt på ca 66-67 kg lenge, men så ble jeg utbrent i høst og la på meg 10 kg i løpet av høsten og vinteren pga all for mye søt og usunn mat og mangel på trening. Nå som våren så vidt er begynt har overskuddet også kommet litt og litt tilbake og de siste 2 ukene har jeg fått til å jogge i 40-50 minutter 3 dager i uken og spist kjempesunt og da gått ned hele 4 kg! Jippi! Vet at kiloene er lettest å få bort i starten, men det er så motiverende for å fortsette. Ikke bare for kiloene sin del, men fordi jeg føler meg så mye mer energisk og god i kroppen nå som jeg trener og spiser sunt igjen. Så klapp på skulderen til meg selg :D Andre som er fornøyde med seg selv i dag?

Anonym poster: d308db25d9ae5836082094961edcb477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra !

Her trener jeg mer enn noen gang, og prøver å spise både sunt og fornuftig. Men grammene kommer på litt etter litt :-(

Har kjøpt meg en sånn klype som måler fettprosenten, for å se om det minker og jeg kan skylde vektøkningen på mer muskler.

Anonym poster: 60b0b09ef2bc16003a8375e225c99afd

Skrevet

Så flink du er :) :) :)

Jeg har også lagt på meg ganske mye (20 hele kg *spy*), men den siste mnd har jeg begynt å spise bedre, kuttet helt ut brus (drikker KUN vann) og går 30 min tur hver dag, jobber meg opp mot jogging med kondis osv. Men føler meg sååå mye bedre etter den turen min :) :)

Har tatt av 5 kg og 33 cm over kroppen (måler i tillegg for føler det viser mer enn kg)

Stå på! Dette klarer vi skal du se :)

Anonym poster: dbf1d00e0ac488608bc4d6efa199099d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...