Gå til innhold

Barnestol bak førersetet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har stol bak førersetet, hvilken stol har dere? Tenker da på stol nr 2, altså IKKE babystol...

Vi har besafe til eldste, men det er ikke plass til besafe bak fører.. så vi må ha en stol som tar mindre plass.. tenker på britax multitech, men aner ikke hvordan den er..

Vil høres andres erfaringer.. og selvfølgelig bakovervent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bitax hi-way. Har den ikke bak førersetet nå, men i midten så den stikker litt fram mellom setene. Når ny baby kommer skal vi forsøke ha det bak førersetet. Jeg vet at det er plass, men ryggen blir litt brattere. Mannen er ca 175 cm høy da. Hadde han vær 185 og måtte ha setet lenger bakover hadde det vært dårlig plass tror jeg. Bitax hi-way er en av de minste setene, multitech er større.

Skrevet

Vi har bitax hi-way. Har den ikke bak førersetet nå, men i midten så den stikker litt fram mellom setene. Når ny baby kommer skal vi forsøke ha det bak førersetet. Jeg vet at det er plass, men ryggen blir litt brattere. Mannen er ca 175 cm høy da. Hadde han vær 185 og måtte ha setet lenger bakover hadde det vært dårlig plass tror jeg. Bitax hi-way er en av de minste setene, multitech er større.

Mener du at hi-way tar mindre plass fra seterygg til seterygg? jeg har alltid innbilt meg at multitech tar mindre plass den veien, men at det er bredere.. (hvis du skjønner hva jeg mener?)

Skrevet

Hmm, trodde egentlig det, men har ikke hatt multitech og målt, men kjenner fler som har det og synes det ser større ut. Også mener de fleste at hi-way er en av de minste setene bakovervendt. Men hvis du drar i butikken kan du jo sammenlikne dem. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...