Gå til innhold

cabriofix - tar basen mer plass enn setet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha tre barn i baksetet, og vet at det er plass til babysetet i midten uten base, ok plass - ikke for trangt. Vi kjenner ingen med sete+base, så vi har ikke forsøkt med base og vet ikke hvor stor plass selve basen tar.

Er det noen som vet om basen er større enn selve setet? Det er belte-basen vi vurderer, da vi ikke har isofix.

Hadde vært fint hvis noen kjenner målene på basen i cm.

 

(Det er ikke bare å kjøre til nærmeste barnebutikk da vi bor litt avsidesliggende....)

 

Anonym poster: c5b85545c1fc68f59b6d5f1548a3fb4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basen er noen cm bredere enn bunnen på setet. Men basen og øvre del av setet er omtrent like brede.

Har basen liggende i boden, men skal se om jeg ikke får målt den.

 

Anonym poster: f9035a9952a44cdc24a4fdc01e3e711e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...