Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Gutten min gjør alltid det. Han er kjempeglad i søtt, men sparer alltids uten at jeg har skjønt hvorfor? Han fikk en sjokolade for én time siden. Ser på film og sjokaden ligger fortsatt foran ham. Han har ikke glemt den altså, har snakket om den flere ganger, men "skal spare den til etter filmen". Anonym poster: 9fbe23b48489ece1c081b49ce5d1a10a
Trimsi Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Hehe, en av mine barn er en sånn "sparer". Han er glad i søtt, men venter gjerne med å spise eller sparer lørdagsgodtet o.l. til stor ergrelse for bror og søster... Tror dette kan være litt av personligheten hans? Jeg synes i hvert fall det er en ganske så fin egenskap. Barna mine har en kusine som alltid gjorde det samme som barn. Problemet var at hun lot godteriet ligge så lenge at det ble ødelagt, så det finnes vel en middelvei Kusinen er i dag voksen og er nøysom og flink til å spare.
BikkjeBisk Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Haha, aldeles ikke - hun forstår ikke konseptet sparing
Elsker livet Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Det hender de ønsker å spare, men her har vi en regel om at det som ikke spises den dagen må spares helt til neste uke. Det ser de liten vits i fordi de da får nytt. Men har en som liker å trekke ut tiden og derfor spiser med lange pauser.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 Har barn som sparer, de har en stor boks på rommet sitt de har det i. At de gidder skjønner jeg ikke, for de spiser det jo så sjeldent og ofte blir det kastet. To andre barn i huset sparerr ikke, men frotser mer. De er så misunnelige på de to andre og så irriterte over at de ikke kan få noe av de. Min søster var en sparerer, hun sparte på alt og spiste aldri noe igrunn heller. Alt ble kastet en gang i året når hun gjorde julevasken. Jeg spiste lite med godt når jeg var liten selv, men jeg la det enten på stuebordet så alle kunne ta eller kastet det. Jeg gadd ikke spare så jeg måtte kaste senere. Anonym poster: cce2e825445b2d4d83672cee6e9d83ea
Fae Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 Har en sønn på 7 som sparer, hadde alltid igjen godt til søndagene. Nå får han lommepenger og sparer hver gang det meste av dem. Han bruker kanskje 10 kr på seg selv når han får lommepenger, og resten legger han på sparegrisen ;-) Skikkelig gnitapung.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 Nei, men han liker ikke godteri heller... Anonym poster: ae9a4904ba6e623aef60831b5056c2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå