Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 Hvilke oppgaver hadde hun? Hva synes dere var mest negativt med au pair? Anonym poster: acd05c1a9e57c4243a1137bd7d616da7
snurripåsnei Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 hadde aupair for 6 år siden. Hun gjorde alt av husarbeid etter behov,meget lite etterslm det kun var ett barn i huset på den tiden,leverte og hentet i barnehage,laget mat når jeg ikke var hjemme. En super jente som jeg ennå har god kontakt med. Kommer ikke på noe negativt med å ha aupair...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #3 Skrevet 7. april 2013 Så godt å høre. Hvordan bodde hun da? Egen adskilt leilighet? HI Anonym poster: acd05c1a9e57c4243a1137bd7d616da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå