Gå til innhold

Noen som har/har hatt au pair?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke oppgaver hadde hun?

Hva synes dere var mest negativt med au pair?

 

Anonym poster: acd05c1a9e57c4243a1137bd7d616da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde aupair for 6 år siden. Hun gjorde alt av husarbeid etter behov,meget lite etterslm det kun var ett barn i huset på den tiden,leverte og hentet i barnehage,laget mat når jeg ikke var hjemme. En super jente som jeg ennå har god kontakt med. Kommer ikke på noe negativt med å ha aupair...

Skrevet

Så godt å høre. Hvordan bodde hun da? Egen adskilt leilighet?

 

HI

 

Anonym poster: acd05c1a9e57c4243a1137bd7d616da7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...