Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #1 Skrevet 7. april 2013 I går ble jeg uventet fosterhjem for ørkenrottemamma med 4 unger. Den ene overlevde ikke, men hun fikk en til i natt. Jeg vil gjerne vite hva hun trenger, mat hun kan få utenom gnagerblanding, hva hun trenger av utstyr osv. Tror jeg har det meste i boks, men vil gjerne høre fra de som har hatt ørkenrotter eller har mye peiling. Lurer også på hvor lenge hun kan holde på med fødsel, for baby nr 4. kom minst 8 timer etter baby nr 1. Tusen takk hvis noen gidder å svare =) Anonym poster: 24c5873779caa0ca1a90c2f0b90183c5
Himmel og hav Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Har hatt ørkerotte, men aldri drektig, så fødselsbiten vet jeg ikke noe om. Når det kommer til maten så er gnagerblanding fint, men gi litt frukt og grønt ved siden av. Salat, rå blomkål eller brokkoli, gulrot, eple, pære, men ikke for mye, og fjern det når det blir brunt og vissent. De har også godt av litt protein f.eks en liten bit hardkokt egg. Av utstyr så trenger du bur, akvarium er best, spon, et hus hun kan gjemme seg i, litt hamstervatt eller opprevet papir til å lage rede av, matskål, drikkeflaske og løpehjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå