Gå til innhold

Flere som blir mer og mer forelska i mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før vi ble foreldre så trodde vi at nå kom det til å gå nedover med forholdet. Det er jo det man hører skjer med forhold etter barn. Jeg kan med hånda på hjertet si at vi bare blir mer og mer forelska. Flere?:)

Anonym poster: f20145becd49461a8e00ced7ab8fc081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går i bølgedaler, ble mindre etter vi fikk nr1, mer etter 2. Er nå uplanlagt gravid med nr 3 og synes hele fyren er en dritt (siden dette er hans skyld :-p ) hehe

Anonym poster: 8ba855e76108fa41e65757bfb5fe708b

Skrevet

Å være forelsket er vel en tilstand som fysisk går over etter ca 4 - 6 måneder, men jeg har absolutt blitt mer glad i min mann med årene. Vi var svært unge når vi traff hverandre og jeg har etter som årene har gått satt mer og mer pris på hans fantastiske egenskaper. :D

Gjest overlord
Skrevet

Har svært vanskelig å tro på folk som bedyrer å være forelsket i mannen de har vært sammen med i årevis. Glad i og tiltrukket av ja. Men forelsket? Altså den kriblende følelsen, den utilregnelige hjernen man får som følgesymptom, og ikke minst den manglende matlysten? Niks! Den kjøper jeg ikke!

Skrevet

Noen ganger syns jeg han er verdens største tufs, andre ganger så bobler det over inni meg bare han ser på meg.

Skrevet

Hjertet gjør et ekstra hopp veldig ofte. Men selve forelskelsen er over. Den der man ikke kjenner personen helt, ikke kjenner til hans dårlige sider og ikke klarer å tenke på annet enn han. Nå er det mer ekte kjærlighet med en annen type gnist.

Skrevet

Hørte et så fint ord på radioen for litt siden; etterelsket. Kanskje det er det du er?? :D

Jeg er nok det i min mann og definitivt mer entusiastisk til den her kjærligheten enn hva han er.. Jaja.. Vi har 2 barn under 5 og planlegger en til... Så noe må det være ;)

Anonym poster: 3c70c0df618aaf756890ae4015a417e6

Skrevet

Går i daler, men det er utvilsomt bestandig kjærlighet! :)

Skrevet

Nei. Hater han bare mer og mer.

Anonym poster: 1c140a69e82c9a2e14749cf4b1b4e6fe

Skrevet

Vi hadde også en veldig oppsving etter vi fikk førstemann. Ellers går det litt i bølgedaler hvor sterke følelsene er, men er hele tiden glad i ham og blir samlet seg bare mer og mer glad i ham. I korte perioder kan jeg faktisk bli litt som nyforelsket i ham igjen også, altså at det kribler i meg når jeg tenker på ham, mister apetitten litt osv, og han sier at han har det likt. Vært sammen i 16 år nå.

Anonym poster: a7615ae86b4099fe86dbe0fc3d5d3c87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...