Gå til innhold

Eks fra h.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har eksen sendt sms i natt om store forandringer i tiden som kommer for hans del, for nå skal dama hans flytte inn og da ønsker de å komme i orden før han vil ha barna på samvær igjen.

Hun har to barn som skal bo fast hos dem og har helgesamvær hos sin far samme helg som våre barn er hos meg. Nå fikk jeg vite vi må bytte helg, for hennes eks har fått seg ny dame.

Problemet er det passer ikke for meg å bytte helg, men der har jeg ingenting jeg skulle sagt fikk jeg vite. Stemmer det at de bare kan bytte på samværet slik som det passer for dem?

Anonym poster: 757e5a0a57cd0270185a4cf31f20fa22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har eksen sendt sms i natt om store forandringer i tiden som kommer for hans del, for nå skal dama hans flytte inn og da ønsker de å komme i orden før han vil ha barna på samvær igjen.

Hun har to barn som skal bo fast hos dem og har helgesamvær hos sin far samme helg som våre barn er hos meg. Nå fikk jeg vite vi må bytte helg, for hennes eks har fått seg ny dame.

Problemet er det passer ikke for meg å bytte helg, men der har jeg ingenting jeg skulle sagt fikk jeg vite. Stemmer det at de bare kan bytte på samværet slik som det passer for dem?

Nei.

Anonym poster: db4c0fb9c997964e504ef8aa7ba630ab

Skrevet

Ta kontakt med familievernkontoret og få et møte.

Anonym poster: 81b43af1212e3b9569bdb9ceb761c4ff

Skrevet

Nei det kan dem ikke å så lenge det ikke passer for deg så ikke la deg overkjøre :) ta kontakt med familievernkontoret om han ikke forstår det kanskje kan du få hjelp derifra :)

Anonym poster: d78804f130d3ef7ebf44bc37b7bbe3e0

Skrevet

Nei han kan ikke bare bestemme det, men syns ikke du skal si nei om du egentlig ikke har noen grunn. Man må gi og ta i et samarbeid, uansett hva det handler om :-)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Nei, dette er ikke noe de bare kan bestemme over hodet ditt, hi! Passer det ikke for deg så får de andre bytte helg da..

Skrevet

Jeg har også ny samboer med barn fra tidligere forhold, og da har vi en avtale der også og ta hensyn til. Vi får ta et møte og se hva utfallet blir denne gang, for nå er jeg lei av at han kommer og går som han vil sist han ikke fikk viljen sin hadde han ikke samvær på 7 mnd, og da måtte vi bytte helg for å få det til å passe hans planer.

hi

Skrevet

Den nye dama hans bør jo kunne bytte helg med sin eks heller da...

Anonym poster: dddb5efe78e7868672f09f35b98262a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...